Populaarse seiklusmängu Assassin’s Creed Rogue PC versioonis rakendatakse silmajärgimise tehnoloogiat
Sellel aastal laua- ja sülearvutitele ilmuvas Palgamõrtsuka Kreedo sarja videomängus Rogue on kasutusele võetud Tobii Tech’i silmajärgimise tehnoloogia. Antud meetod võimaldab muuta mängutegelase vaatesuunda vastavalt sellele, kuhu mängija ekraanil vaatab.
Rogue on loodud toimimaks kooskõlas Steel Series Sentry nime kandva sensoriga, mille loomisel on silmas peetud ka videomänge. Tobii Tech’i sõnul on silmajärgimise sensor mõeldud täiendama olemasolevat arvutihiirt ja klaviatuuri ning selle eesmärgiks on süvendada kohalolekutunnet mängumaailmas. Alloleva treileri põhjal saab sensor sellega paganama hästi hakkama.
Ubisofti Kiievi stuudio produtsendi Corneliu Vasiliu sõnul on silmajärgimistehnoloogia rakendamine üks loomulikemaid viise mängumaailma ning kasutaja vahelise interaktsiooni tekitamisel ning selle kasutamine mänguarenduses loob tohutult palju võimalusi mängitavuse parandamiseks ning immersiooni süvendamiseks.
Assassin’s Creed Rogue on esimene kommertstoode, mis rakendab Tobii silmajälgimise tehnoloogiat. Mängu PC versioon jõuab turule väidetavalt juba märtsikuu alguses.
Allikas: The Verge
Värske ⚡
-
Philips Evnia 32M2N8900 – kallis… aga parim!
Philips on ekraanitööstuses pikaajaline tunnustatud tegija, kes sisenes hiljuti oma Evnia tooteseeriaga konkurentsitihedale mängumonitoride turule. …
-
Teine Tase 534 × Miks aasta parim mäng meile ei meeldi?
Pea kõik räägivad sellest, kuidas prantslaste loodud rollikas Clair Obscur: Expedition 33 on käesoleva aasta …
-
Ludoloogia logi: UFO-päeval tulnukatega hiireklikikate klassikast
Müstilist World UFO Day’d! Paar aastat tagasi vaatasime selle 2. juuli tähtpäeva puhul kolme tulnukateemalist …