Populaarse seiklusmängu Assassin’s Creed Rogue PC versioonis rakendatakse silmajärgimise tehnoloogiat
Sellel aastal laua- ja sülearvutitele ilmuvas Palgamõrtsuka Kreedo sarja videomängus Rogue on kasutusele võetud Tobii Tech’i silmajärgimise tehnoloogia. Antud meetod võimaldab muuta mängutegelase vaatesuunda vastavalt sellele, kuhu mängija ekraanil vaatab.
Rogue on loodud toimimaks kooskõlas Steel Series Sentry nime kandva sensoriga, mille loomisel on silmas peetud ka videomänge. Tobii Tech’i sõnul on silmajärgimise sensor mõeldud täiendama olemasolevat arvutihiirt ja klaviatuuri ning selle eesmärgiks on süvendada kohalolekutunnet mängumaailmas. Alloleva treileri põhjal saab sensor sellega paganama hästi hakkama.
Ubisofti Kiievi stuudio produtsendi Corneliu Vasiliu sõnul on silmajärgimistehnoloogia rakendamine üks loomulikemaid viise mängumaailma ning kasutaja vahelise interaktsiooni tekitamisel ning selle kasutamine mänguarenduses loob tohutult palju võimalusi mängitavuse parandamiseks ning immersiooni süvendamiseks.
Assassin’s Creed Rogue on esimene kommertstoode, mis rakendab Tobii silmajälgimise tehnoloogiat. Mängu PC versioon jõuab turule väidetavalt juba märtsikuu alguses.
Allikas: The Verge
Värske ⚡
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #6 – Like a Dragon: Infinite Wealth
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …