3D-printimine on tulevik – olgu selleks siis prinditud auto, maja või inimese siseorganid. Hetkel küll pole kõik see veel käega katsutav, aga juba praegu tuleks hakata ettevalmistusi tegema. Seda tehakse ka Eesti 2.0 programmi kaudu, mille eesmärgiks on varustada 50 kooli ja gümnaasiumi 3D-printeriga. Projekti eesmärgiks on inspireerida tudengeid valima tehnoloogiapõhist tulevikku.
Eesti 2.0 programmi eestvedajaks on Hardi Meybaum, kes müüs hiljuti 100 miljoni dollari eest maha startupi CrabCad, mis lubab inseneridel ja tehnoloogiahuvilistel 3D projekte vaadata, muuta ning hallata. Seega tundub Hardi Meybaumi osalus sellises ettevõtmises igati loogiline. Projekti patrooniks on Eesti Vabariigi President Toomas Hendrik Ilves.
„Tegemist on õppekavavälise programmiga, mis on loodud vastava tehnoloogia ekspertide ja haridusspetsialistide poolt 6.–7. klassi õpilastele. Selle programmi kaudu omandab noor põhiteadmised käesoleva tehnoloogia kohta ja jõuab arusaamiseni, et ka tema on võimeline looma unikaalseid tooteid,“ seisab Eesti 2.0 kodulehel.
Mida aeg edasi, seda rohkem kipun mõtlema, kuidas tahaksin praegu olla see 13-14 aastane nolk, kes on täis teotahet, vaba aega ning pilvedeni motivatsiooni. Kes laseb end kulbiga üle valada uutest ja huvitavatest suundadest ning projektidest. Mitte, et ma praegu kibestunud oleksin, lihtsalt Tiigrihüpe jääb korralikult alla kõigele sellele, mis hetkel toimub. Aga eks ajad olid ka teised, siis ei osatud isegi unistada 3D-printimise võimalusest. Hiirt kasutama õppimine võttis kogu aja.
Värske ⚡
-
Teine Tase 484 × See mäng on absoluutne tehnoloogiline ime!
Nintendo Switchi eluiga on kohe-kohe otsa saamas, ent ometi suudavad oskuslikud arendajad vahel tõelist maagiat …
-
ARVUSTUS: AOC Q27G4X – parim valik oma vana monitori uuendamiseks
AOC on kauaaegne tegija arvutiseadmete maailmas. Nende perifeeriaseadmed on alati paistnud silma oma hinna-kvaliteedi suhtega. …
-
Teine Tase 483 × Aastal 2024 ilmub rekordiliselt palju Eesti mänge!
Selgus põhjus, miks oleme 2024. aastal enda saadetese niivõrd palju kodumaistest videomängudest räälkinud. Nimelt tehakse …