Nagu aasta tagasigi, oli Briti mängustuudio Hello Games kohal ka selle aasta E3-l, et õrritada kannatamatult ootavaid mängufänne oma (loodetavasti) peatselt ilmuva gigandiga, mil nimeks No Man’s Sky. Tegu on esimese isiku vaates kosmeseavastamismänguga, mille kõige ambitsioonikamaks lubaduseks on terve maailmaruumi meie mängumasinatesse surumine. Hello Games loodab luua protseduuriliselt genereeritava massiivse universumi, mis hõlmaks miljoneid tähti ja milljardeid planeete ning mille iga nurga avastamine oleks lihtsalt füüsiliselt võimatu.
https://www.youtube.com/watch?v=mGy8HIYBwV0
Videos näeme, kuidas kosmoselaevalt startiv mängija on esmalt tunnistajaks avakosmoses toimuvale lahingule. Seejärel demonstreeritakse vaatajatele mängu hiiglaslikku kaarti, mis hõlmab endas sõna otses mõttes tervet universumit. Pärast seda külastatakse üht suvaliselt valitud planeeti ning seal satutakse juba uutesse seiklustesse.
Tegu tundub tõepoolest olevat ülimalt ambitsioonika ja väga huvitava projektiga. Seetõttu lootsid paljud mängijad mõistagi, et käesoleva aasta E3-l avalikustab Hello Games lõpuks mängu väljalaskekuupäeva, kuid seda paraku ei juhtunud. Hetkel teame vaid, et kui No Man’s Sky lõpuks ilmub, saabub see kõigepealt PlayStation 4 konsoolile ning pärast seda Microsofti mängumasinatele. Küll aga lubati konverentsil fännidele juba üsna pea vastu tulla ning välja kuulutada, millal No Man’s Sky lõputu universum väikestesse karpidesse surutakse ja poodide poole teele saadetakse.
Värske ⚡
-
Teine Tase 520 × 10 aastat hiljem – kas see mäng on ikka veel täiuslik?
Andri räägib mängust, mil vanust pea kümne aasta jagu, ent millele ajahammas kohe üldse liiga …
-
VIDEO: Assassin’s Creed Shadows – Ubisofti uus hitt või jälle pettumus?
Robert tutvustab Andrile uusimat Assassin’s Creedi mängu, mis sel korral kannab alapealkirja Shadows. Sarja uusim …
-
Wreckfest 2 varajane ligipääs – kas selle eest on aus raha küsida?
Soomlaste loodud plekimõlkimise simulaator Wreckfest 2 jõudis 20. märtsil varajasse ligipääsu. Arendajad lubavad, et see …