Patrice Désilets on Ubisofti endine prominentne arendaja, kes tegi lausa kahel korral suurstuudioga lõpparve. Esimesel korral lahkus ta ise ja teisel korral sunniti lahkuma. Vahepeal võttis mees nõuks luua päris oma stuudio Panache Digital Games, et mängutööstuse veteranidega keevitada kokku värvikas meeskond, misjärel asuda värske stuudio kõige esimese mängu kallale. Tulemuseks on Ancestors: The Humankind Odyssey.
Dèsilets oli esimese kahe Assassin’s Creedi ja Assassin`s Creed: Brotherhoodi peaarendaja, mis põhimõtteliselt tähendab ainult seda, et Dèsilets vastutab selle Assassin’s Creedi eest, mida me algusaegadel õppisime armastama ja millest on siiani väga raske lahti öelda. Dèsiletsi muudab eriliseks tõsiasi, et mees õppis põhjalikult ka filmikunsti. Seega ei peagi imestama, et esimesed Assassin’s Creedi mängud olid visuaalselt, maailma loomelt ja tegelaste poolest niivõrd haaravad ja mastaapsed. Umbes samalaadset lähenemist võib julgelt oodata ka Dèsiletsi arendatavas täiesti uues ja originaalses mängus.
Panache Digital Games koondab endas mängutööstuse veterane. Põhimeeskonna liikmed on töötanud näiteks selliste mängu kallal nagu Rainbow Six, Assassin’s Creed ja Syberia. Panache Digital Gamesi esimest mängu Ancestors: The Humankind Odyssey on kirjeldatud kui Unchartedi ja Rusti segu, milles on ka elemente Civilizationi seeriast ja Assassin’s Creedist. See kõik kõlab tegelikult väga intrigeerivalt.
Ancestors: The Humankind Odyssey on kolmanda isiku vaates ajalooline seiklusmäng, mis võib mängija viia nii inimkonna sünnini ja tule kasutusele võtmiseni kui ka esimeste lennukite ja autode loomiseni. Tundub loogiline, et puudust ei tule ka ajaloo kulgu mõjutanud tähelepanuväärsetest sõdadest. Mängu eesmärk on mööda kindlat lineaarset rada järgides läbida inimkonna ajaloo olulisemaid momente, millest mängija saab saab osa võtta ja koguni oma panuse anda. Rada võib küll lineaarne olla, aga mängija asetatakse ikkagi avatud maailmaga keskkonda, kus tuleb ise oma jõul ellu jääda ning oma sihtide nimel tõeliselt pingutada ja areneda. Oluline on ka asjaolu, et mängija liigub mööda ühte kindlat sugupuud või vereliini, mis areneb miljonite aastate jooksul meie oleviku suunas. Kas ja kuidas mängija valikud seda sugupuud või vereliini mõjutavad, seda me hetkel veel ei tea, aga juba praegu on vägagi põnev fantaseerida kõikvõimalikke variatsioone, mida võiks mäng pakkuda.
Hetkel pole teada, kui kaua iga seik mõnes kauges ajaloolises kontekstis kesta võiks. Panache Digital Games plaanib mängu välja anda episoodilise seeriana, mis kõik kokku võib kesta koguni üle 20 tunni.
Stuudio rõhutab pidevalt, et nende eesmärk on luua loomingulisi ja unikaalseid kolmanda isiku vaates suurejoonelisi mänge, mille lugu ja mehaanika tõmbab mängija sügavale endasse. Ancestors: The Humankind Odyssey on seega ambitsioonikas segu lineaarsest seiklusest ja avatud maailmaga ellujäämisest, kus mängija peamiseks vastaseks on igale ajaperioodile omased elemendid ja peamiseks eesmärgiks seigelda ajas ja ruumis, mil inimkonna areng oli kõige kriitilisem.
Mängu ilmumiskuupäeva ei ole veel välja kuulutatud, aga arendajad on lubanud, et selle aasta jooksul ilmub veel rohkelt uut materjali, mis heidavad veelgi rohkem valgust stuudio ambitsioonikale avapaugule.
Allikad: Gamesradar Kotaku
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …