Wil Wheaton istus hiljuti mängustuudio Naughty Dog meestega ühe laua taha, et rääkida nende tegemistest ning eelkõige viimaste aastate ühest kõige populaarsemast mängust The Last of Us. Vestlusest selgus, et arendajad kartsid läbikukkumist ning olid kindlad, et mäng rikub nende varasemalt ülesehitatud maine. Härraste sõnul ei olnud murekohaks mitte kiidetud lugu, vaid mängitavus. Õnneks loksus kõik paika ning tulemuseks oli ülimalt menukas teos, mida võib julgelt liigitada mänguklassika sekka.
Ebaeduks oleks peetud seda, kui kriitikute keskmist hinnangut arvutava Metacriticu skooriks oleks tulnud 85 punkti. Selline uskumus kahjuks näitab seda, kuivõrd väärastunud on mängumeedia ja -tööstuse vaade numbrisüsteemist ning osaliselt ka põhjus, miks Level1 meeskond oma mänguarvustustele numbrilist skoori külge ei pane. Praegusel hetkel teeb stuudio tööd selle kallal, et meieni tuua seeria neljas osa, samuti on Nolan Northi sõnul töös The Last of Us 2.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
VIDEO: Assassin’s Creed Shadows – samuraide unistus või õudusunenägu?
Robert tutvustab Andrile uusimat Assassin’s Creedi mängu, mis sel korral kannab alapealkirja Shadows. Sarja uusim …
-
Teine Tase 520 × 10 aastat hiljem – kas see mäng on ikka veel täiuslik?
Andri räägib mängust, mil vanust pea kümne aasta jagu, ent millele ajahammas kohe üldse liiga …
-
VIDEO: Assassin’s Creed Shadows – Ubisofti uus hitt või jälle pettumus?
Robert tutvustab Andrile uusimat Assassin’s Creedi mängu, mis sel korral kannab alapealkirja Shadows. Sarja uusim …