Wil Wheaton istus hiljuti mängustuudio Naughty Dog meestega ühe laua taha, et rääkida nende tegemistest ning eelkõige viimaste aastate ühest kõige populaarsemast mängust The Last of Us. Vestlusest selgus, et arendajad kartsid läbikukkumist ning olid kindlad, et mäng rikub nende varasemalt ülesehitatud maine. Härraste sõnul ei olnud murekohaks mitte kiidetud lugu, vaid mängitavus. Õnneks loksus kõik paika ning tulemuseks oli ülimalt menukas teos, mida võib julgelt liigitada mänguklassika sekka.
Ebaeduks oleks peetud seda, kui kriitikute keskmist hinnangut arvutava Metacriticu skooriks oleks tulnud 85 punkti. Selline uskumus kahjuks näitab seda, kuivõrd väärastunud on mängumeedia ja -tööstuse vaade numbrisüsteemist ning osaliselt ka põhjus, miks Level1 meeskond oma mänguarvustustele numbrilist skoori külge ei pane. Praegusel hetkel teeb stuudio tööd selle kallal, et meieni tuua seeria neljas osa, samuti on Nolan Northi sõnul töös The Last of Us 2.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …