Wil Wheaton istus hiljuti mängustuudio Naughty Dog meestega ühe laua taha, et rääkida nende tegemistest ning eelkõige viimaste aastate ühest kõige populaarsemast mängust The Last of Us. Vestlusest selgus, et arendajad kartsid läbikukkumist ning olid kindlad, et mäng rikub nende varasemalt ülesehitatud maine. Härraste sõnul ei olnud murekohaks mitte kiidetud lugu, vaid mängitavus. Õnneks loksus kõik paika ning tulemuseks oli ülimalt menukas teos, mida võib julgelt liigitada mänguklassika sekka.
Ebaeduks oleks peetud seda, kui kriitikute keskmist hinnangut arvutava Metacriticu skooriks oleks tulnud 85 punkti. Selline uskumus kahjuks näitab seda, kuivõrd väärastunud on mängumeedia ja -tööstuse vaade numbrisüsteemist ning osaliselt ka põhjus, miks Level1 meeskond oma mänguarvustustele numbrilist skoori külge ei pane. Praegusel hetkel teeb stuudio tööd selle kallal, et meieni tuua seeria neljas osa, samuti on Nolan Northi sõnul töös The Last of Us 2.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Millise mulje jätsid iShowspeedile Eesti mängurid?
Nagu kõik suured meediaportaalid täna, peame ka meie kirjutama sellest, kuidas maailmakuulus striimer iShowspeed Eestit …
-
Teine Tase 535 × Miks teevad paljud mängides selle piinliku vea?
Taaskord on külla tulnud Nele, kes paljastab ühe piinliku vea, mille paljud mängurid oma elu …
-
Philips Evnia 32M2N8900 – kallis… aga parim!
Philips on ekraanitööstuses pikaajaline tunnustatud tegija, kes sisenes hiljuti oma Evnia tooteseeriaga konkurentsitihedale mängumonitoride turule. …