Uuestisünni läbi teinud Lara Crofti üleelmise aasta seiklus Tomb Raider tekitas vastakaid arvamusi, kuid sellele vaatamata sai mängule osaks suures osas kiidukoor – tegu oli suurepärase märuliga, mille peategelane Lara oli seeria varasemate osadega võrreldes rohkem inimese ja eelkõige naise moodi. Siiski oli puudu üks väga oluline element, millele viitab ka mängu pealkiri – haua rüüstamine. Seda oli, aga nii vähestes kogustes, et kadus mängu muude plahvatuslike osiste sisse ära. Samas oli tegu nö. sünnilooga, mistõttu on ka loomulik, et Lara ei asu kohe iidseid varandusi paljastama, vaid vajas selleks esialgu personaalset kasvu nii inimese, seikleja kui ka mänguajaloo ikoonina.
Novembris nii Xbox 360 kui ka Xbox One’i peale ilmuv (arvutile järgmise aasta alguses, PlayStation 4-le alles uue aasta lõpus) Rise of the Tomb Raider toob mängu tagasi nii ajaloolised varemed, hauad kui ka mineviku hämarustesse varjunud saladused. Seda ilmestabki kõige paremini gamescomi jooksul väljastatud video, kus Lara teebki seda, mida oleme harjunud tema puhul ootama – arheoloogilised leiud, kadunud linnad, müstilised varemed ja organisatsioon, mis jookseb Laraga aja peale võidu, et kumb saab maailma saatust muutva leiu esimesena endale.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …