Möödunud E3 mängumessil tutvustati Sony pressikonverentsil LittleBigPlaneti seeria autoritena tuntud Media Molecule’i poolt loodavat mängu Dreams. Juba siis ei saanud ma täpselt aru, mis see mäng olla proovib, kuidas see töötab või milline saab olema mänguline element, kuid Dreams siiski meeldis mulle. Kujutasin vaimusilmas ette, kuidas, eriti kevadel, saab läbi selle mängu hakata välja elama oma vemmeldavat verd.
Pariisi mängunädalal olid Media Molecule’i disainerid taas lavalaudadel ning seekord räägiti vähem ja näidati rohkem. Kas mu küsimused said vastuse? Ei. Kas mäng hakkas mulle vähem huvi pakkuma? Ei. Dreams tundub täpselt nii sõge, et võib hullemate mängurite käte vahel tööle hakata. Mäletad, kui lahe oli LittleBigPlaneti kasutajate poolt tehtud maailmu mängida? Naudid hetkel täiel rinnal Super Mario Makerit? Siis võib Dreams olla isegi sinu jaoks. Lõpuks taandub kõik ikkagi sellele, kui mugav on loodud keskkonnas oma ideid teostada.
Dreams ilmub PlayStation 4 mängukonsoolile, kuid väljalaskekuupäeva pole veel avalikustatud.
Värske ⚡
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #6 – Like a Dragon: Infinite Wealth
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …