Möödunud E3 mängumessil tutvustati Sony pressikonverentsil LittleBigPlaneti seeria autoritena tuntud Media Molecule’i poolt loodavat mängu Dreams. Juba siis ei saanud ma täpselt aru, mis see mäng olla proovib, kuidas see töötab või milline saab olema mänguline element, kuid Dreams siiski meeldis mulle. Kujutasin vaimusilmas ette, kuidas, eriti kevadel, saab läbi selle mängu hakata välja elama oma vemmeldavat verd.
Pariisi mängunädalal olid Media Molecule’i disainerid taas lavalaudadel ning seekord räägiti vähem ja näidati rohkem. Kas mu küsimused said vastuse? Ei. Kas mäng hakkas mulle vähem huvi pakkuma? Ei. Dreams tundub täpselt nii sõge, et võib hullemate mängurite käte vahel tööle hakata. Mäletad, kui lahe oli LittleBigPlaneti kasutajate poolt tehtud maailmu mängida? Naudid hetkel täiel rinnal Super Mario Makerit? Siis võib Dreams olla isegi sinu jaoks. Lõpuks taandub kõik ikkagi sellele, kui mugav on loodud keskkonnas oma ideid teostada.
Dreams ilmub PlayStation 4 mängukonsoolile, kuid väljalaskekuupäeva pole veel avalikustatud.
Värske ⚡
-
TalTechi IT-tudengid korraldavad Eesti suurima mänguloome võistluse
TalTechi IT-teaduskonna üliõpilaskogu (ITÜK) korraldab 11.-13. oktoobrini haarava mänguarenduse võistluse TalTech GameCamp Lite. Tegemist on …
-
Wytchwood, mäng kolmeteistkümne muinasjutuga
Kuigi Wytchwood on juba peaaegu kolm aastat olemas olnud ja ilmselt minu Steami kontol ka …
-
Teine Tase 495 × Kumb on parem: Ubisoft… või seks?
Räägime saates tihti Ubisofti mängudest, kuid sel on ka põhjus. Nimelt oskavad prantslased teha mänge, …