fbpx

Tundub, et ühel tuntuimal videomängukompaniil Activisionil on liiga palju raha ning see hakkas niivõrd karmilt nende näppe kõrvetama, et sellega oli vaja midagi ette võtta. Miks mitte osta viimaste aastate populaarseima mobiilimängu tegijad? Mõeldud-tehtud ning nii käiski Activison välja tervelt 5,9 miljardit dollarit Candy Crushi mängud valmistanud stuudio King eest. Tehing ei ole veel lõplikku kinnitust saanud, ent Activisioni sõnul ei tohiks sellega probleeme tekkida ning uue aasta kevadeks peaks King täies mahus nende alla kuuluma.

Kas tehing oli just niivõrd suurt summat väärt, näitab meile aeg, ent tõenäoliselt tegi see Activisioni ninameeste suud natukenegi magusaks. Lisaks asjaolule, et nüüdsest on nende valduses üks enim teeninud mobiilimängufrantsiise, kuuluvad nende alla veel ka ülimenukad Call of Duty seeria mängud, kõik Blizzardi pakutav, eduka tagasituleku sooritanud Guitar Hero ning vastakaid tundeid tekitav, ent sellele vaatamata ülimalt populaarne Destiny.

Arvatavasti pole mitte keegi kunagi varem kommi peale nii palju raha raisanud. Küll pole tegu aga esimese suure tehinguga mängumaailmas – eelmisel aastal omandas Microsoft Minecrafti poolest tuntud stuudio Mojangi 2,5 miljardi dollari eest ning Facebook käis Oculus Rifti eest välja 2 miljardit.

Allikas: Kotaku