Mulle on korduvalt öeldud, et Fallout 4 peabki ilmumise ajal katki olema, sest tegu on Bethesda mänguga. The Elder Scrolls V: Skyrim ei olnud 4 aastat tagasi maailma vallutama asudes samuti just väga heas konditsioonis. Selle koha pealt pole Bethesda jäänud samaks. Nad on nagu sõda Falloutis, mis väidetavalt kunagi ei muutu.
Eelmisel nädalal andis Bethesda teada, et varsti ilmub esimene kogus parandusi arvutiversioonide tarbeks, veel kinnitamata ajal jõuavad need ka konsoolidele. Fallout 4 pole sugugi nii katki kui mõni teine, kuid imelik, et esimesed parandused saabuvad alles 2 nädalat peale mängu ilmumist. Nüüd on oodatud vigade parandused väljas, kuid need on hetkel veel beetas, mis tähendab, et Steam ei lae neid alla automaatselt, vaid selleks peab mängu seadete alla suunduma ja beetaprogrammis osalema. Bethesda soovitab igaks juhuks teha salvestusfailidest varukoopiad, sest kuna tegu on beetaga, mida aegamisi täiendatakse, siis tahetakse vältida olukorda, kus mängijad võivad kaotada kogu senise mänguprogressi.
Uuenduste hulgas on näiteks võimalus numpadi klahvidele funktsioone määrata, parandatud on mitmeid avatud maailma mängudele omaseid vigu ning teisi kummalisi probleeme.
Uuendused
– Numpadi klahvidele saab nüüdsest määrata funktsioone.
– Remapping Activate now works on Quick Container. (Kui keegi saab aru, mida see tähendab, siis nüüdsest on see olemas.)
Parandused
– Üldine mälu ja stabiilsuse parandus.
– Parandatud probleem, kus relvad läksid lukku pärast Reunions missiooni lõpetamist.
– Need, kes ei saanud lõpetada missiooni When Freedom Calls, saavad seda nüüd teha.
– Confidence Man missiooni ajal ei tohiks enam mängijate elunäidik kogu aeg iseenesest taastuda.
– Vette hüppamise ja salvestuspunktide laadimise järel ei jookse mäng enam kokku.
– Parandatud olukord, kus God Rays sätted ei salvestunud.
Ülalolevat nimekirja vaadates ei saa ma üle ega ümber tundest, et kahe nädala töö kohta oleksin oodanud enamat. Mängus on küll palju vigu, graafikamootor ei käitu vahel nii nagu mõeldud ning mängumehaanika elemendid on kohati katki, kuid suurimad probleemid seisnevad siiski hüppelises kaadrisageduses, mängu konstantses välja lülitumises ja tekstuuride hilises laadimises.
Ma olen uue Fallouti seltsis selle kahe nädala jooksul viibinud piisavalt kaua aega, et kogeda vigu, mida eelpool pole üles loetletud. Millele peaks Bethesda erilist tähelepanu pöörama?
Vajalikud uuendused
– Majade, esemete ja muude detailide loomiseks mõeldud menüüde süsteem peab muutuma konkreetsemaks.
– Laadimisajad võiksid olla lühemad, kiiresti ühest punktist teise liikumise eelis on hetkel mõttetu.
– Üldine menüüde süsteem vajaks uuendamist või ümber ehitamist.
Vajalikud parandused
– Ebastabiilne kaadrisagedus (siseruumides 20, väljas 60).
– Mäng sulgeb ennast pärast pikemat sessiooni.
– Tekstuuride ja kohati terve piirkonna sisselaadimine peatab ajutiselt terve mängu.
– Viga, kus relva kätte võttes saab seda küll kasutada, aga relva ennast näha ei ole.
Ma ei ole veel värskelt PC peale saabunud uuendusi proovinud ning võib olla parandatakse kõik graafilised probleemid beeta käigus ära. Menüüde suhtes ma seda lootust ei hellita, aga see on võib olla ka minu isiklikest eelistustest tulenev okas (õnneks ei ole ma üksi) muidu ladusalt jooksvas mänguelamuses. Kohe, kui beeta läbi saab, teen sisse viidud paranduste kohta ka vastava teate.
Kas ma olen nende probleemidega üksi? Kui mitte, siis kutsun sind üles neid meiega jagama.
Värske ⚡
-
Teine Tase 504 × Mida teha, kui mängimine hakkab meenutama täiskohaga tööd?
Külla on tulnud Ago, kellega koos räägitakse pikalt ja laialt sellest, mida teeb ukrainlaste ellujäämismäng …
-
VIDEO: HATORi tooted – mida inimesed MängudeÖÖl katsuda said?
MängudeÖÖ raames toimus HATORi toodete esmaesitlus Eestis, mis tähendab, et just seal oli esimest korda …
-
Teine Tase 503 × Stalker 2 võib olla selle aasta kõige olulisem mäng!
Oleme oodanud S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ilmumist juba aastaid. Nüüd on see lõpuks ometi …