Hotline Miami on üks neist mängudest, mida on raske kätte võtta, aga veel keerulisem käest panna. Mängu teine osa, alapealkirjaga Wrong Number, proovis vastata esimeses osas tekkinud küsimustele, mis tihtilugu kaldusid pigem hullumeelsuse ja psühhedeelsuse piirimaile, või ei pööranud me neile üldse tähelepanu, sest mäng ise oli ju nii lahe. See ei omanud mingisugust tähtsust, et me seal nii palju kordi surma saime. Ise olime süüdi.
Aga mida teha siis, kui mäng ise on läbitud ning kõik parimad tasandite läbimise taktikad pähe kulunud? Allalaetavat lisa pole tavaliselt sellise kaliibriga mängudele loota. Kuid mis juhtuks siis, kui me saaksime ise ehitada mängule tasandeid? Super Mario Makeri edu tõestas, et sellisele kadunud mängulisale on siiani turgu. Hotline Miami arendaja Dennaton teatas, et alates 10. detsembrist on kõigil, kes omavad Steamis mängu teist osa, võimalik ligi pääseda level-editor beetale, mille abiga saab just nii lihtsaid või keerulisi tasandeid ehitada nagu süda ihkab. Beeta sisu ei ole kuidagi piiratud, kuid see jääb vaid arvutimängurite pärusmaaks, konsoolidele plaanitakse hakata väljastama tasandipakke, mis loodetavasti hakkavad sisaldama endas parimaid kasutajate poold loodud leveleid. Pole täpselt teada, millal level-editor beeta staatusest väljub.
Allikas: Destructoid
Värske ⚡
-
Teine Tase 548 × Surev Xbox: kas Game Pass oli saatuslik viga?
Sel korral võtavad mehed ette kuuma teema: kas Xbox on tõesti suremas? Arutatakse Microsofti võimalikku …
-
Andri tegi arvutimängu ja sa saad seda juba praegu Steamis proovida!
Kui sa kuulad meie iganädalast podcasti Teine Tase, siis ehk juba oled kuulnud, et Andri …
-
Teine Tase 547 × See mäng toob PlayStationile lõpliku võidu konsoolisõjas
Sel korral viskavad Sten ja Andri pilgu peale Marvel’s Wolverine esimesele treilerile ning peavad tõdema, …