Hotline Miami on üks neist mängudest, mida on raske kätte võtta, aga veel keerulisem käest panna. Mängu teine osa, alapealkirjaga Wrong Number, proovis vastata esimeses osas tekkinud küsimustele, mis tihtilugu kaldusid pigem hullumeelsuse ja psühhedeelsuse piirimaile, või ei pööranud me neile üldse tähelepanu, sest mäng ise oli ju nii lahe. See ei omanud mingisugust tähtsust, et me seal nii palju kordi surma saime. Ise olime süüdi.
Aga mida teha siis, kui mäng ise on läbitud ning kõik parimad tasandite läbimise taktikad pähe kulunud? Allalaetavat lisa pole tavaliselt sellise kaliibriga mängudele loota. Kuid mis juhtuks siis, kui me saaksime ise ehitada mängule tasandeid? Super Mario Makeri edu tõestas, et sellisele kadunud mängulisale on siiani turgu. Hotline Miami arendaja Dennaton teatas, et alates 10. detsembrist on kõigil, kes omavad Steamis mängu teist osa, võimalik ligi pääseda level-editor beetale, mille abiga saab just nii lihtsaid või keerulisi tasandeid ehitada nagu süda ihkab. Beeta sisu ei ole kuidagi piiratud, kuid see jääb vaid arvutimängurite pärusmaaks, konsoolidele plaanitakse hakata väljastama tasandipakke, mis loodetavasti hakkavad sisaldama endas parimaid kasutajate poold loodud leveleid. Pole täpselt teada, millal level-editor beeta staatusest väljub.
Allikas: Destructoid
Värske ⚡
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #9 – Rusty’s Retirement
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …
-
Teine Tase 509 × See tuntud arvutimäng on Steam Decki peal väga halb?
Andri mängis Steam Decki peal tuntud strateegiamängu Civilization VI, kuid ei jäänud üldse rahule. Mis …
-
Allan Alberti TOP 3+1 mängu aastal 2024
Aasta 2024 möödus nii kiirelt, et tagantjärele mõeldes ei mäletagi, kas seda saab meenutada kui …