Hotline Miami on üks neist mängudest, mida on raske kätte võtta, aga veel keerulisem käest panna. Mängu teine osa, alapealkirjaga Wrong Number, proovis vastata esimeses osas tekkinud küsimustele, mis tihtilugu kaldusid pigem hullumeelsuse ja psühhedeelsuse piirimaile, või ei pööranud me neile üldse tähelepanu, sest mäng ise oli ju nii lahe. See ei omanud mingisugust tähtsust, et me seal nii palju kordi surma saime. Ise olime süüdi.
Aga mida teha siis, kui mäng ise on läbitud ning kõik parimad tasandite läbimise taktikad pähe kulunud? Allalaetavat lisa pole tavaliselt sellise kaliibriga mängudele loota. Kuid mis juhtuks siis, kui me saaksime ise ehitada mängule tasandeid? Super Mario Makeri edu tõestas, et sellisele kadunud mängulisale on siiani turgu. Hotline Miami arendaja Dennaton teatas, et alates 10. detsembrist on kõigil, kes omavad Steamis mängu teist osa, võimalik ligi pääseda level-editor beetale, mille abiga saab just nii lihtsaid või keerulisi tasandeid ehitada nagu süda ihkab. Beeta sisu ei ole kuidagi piiratud, kuid see jääb vaid arvutimängurite pärusmaaks, konsoolidele plaanitakse hakata väljastama tasandipakke, mis loodetavasti hakkavad sisaldama endas parimaid kasutajate poold loodud leveleid. Pole täpselt teada, millal level-editor beeta staatusest väljub.
Allikas: Destructoid
Värske ⚡
-
VIDEO: vaatame kõik koos, mis on peidus Nintendo Switch 2 karbi sees!
Nintendo saatis meile enda uue konsooli Switch 2. Sten pani pesu kuivama ja võttis seejärel …
-
Teine Tase 530 × See mäng on mõeldud tõelistele pervertidele!
Poelettidele jõudis hiljuti mäng, mis kütab kirgi! Selgub, et see pakub igaühe jaoks midagi, sealhulgas …
-
Teine Tase 529 × Suur test: kas mängur suudab ära tunda libauudise?
Külla on tulnud Norbert, kelle abiga teeme selgeks, kas mängurid on piisavalt nutikad, et mitte …