90ndate lõpuaastad. Kuskil kuklas tiksub õrnalt, et peaks koolist antud kodutöid tegema, kuid pole ei isu ega mahti. Istume klassivennaga kordamööda mu arvuti taga ja mängime Moto Racerit – mootorrattakihutamise simulatsiooni, selle sõna kõige lõdvemas tähenduses. Arvuti poolt juhitavatest sõitjatest pole meile juba ammu vastast, teeme oma lemmikrajal üksteise rekordeid iga sõiduga üle, ampsates kümnendikke ja sajandikke. Õhus olnud ekstaas on jätnud kirkad mälestused.
Prantsuse stuudio DSI (Delphine Software International) 1997. aasta Moto Racer oli suht popp motikamäng ning sai kiirelt, juba aasta möödudes, ka Moto Racer 2 nimelise järje. Tolleks ajaks oli mul mootorrattamängudest küllalt (mainitu kõrval sai ka Road Rashis kummi vilistatud) ning ehkki proovisin seda, sellega asi piirdus. 2000ndate alguses tuli ka Moto Racer 3, kuid see tuul puhus minust mööda – siis olin juba sügavalt sukeldunud FPSide maailma.
Uus milleenium ei võtnud DSId kuigi hästi vastu ja eelneva kümnendi tähelepanuväärne, tuntud ja tugev arendaja läks laiali. Motikasarja neljas osa MotoRacer Traffic katkestati koos mitmete teiste mängudega.
Anuman Interactive on üks vähemtuntud Prantsuse levitaja, kes juba aastaid pusib vanade nimedega. Taastati Microïds levitajabränd, saadi sõbraks Benoit Sokaliga ja tehakse kolmandat osa ülihinnatud Syberia hiireklikiseikluse sarjale, legendaarse mänguarendajaga Paul Cuisset’ga koostöös valmis hiljuti mõistatusi täis seiklus Subject 13... ning muuhulgas on nüüd taaselustatamas kaherattaliste seeriat Moto Racer 4 näol. Nagu alati on olnud, tuleb ka uus mäng nii asfaldil sõitvate baikide kui pinnast pööravate traialitega. Jõudu annab seekord Unreal Engine 4.
7,5 miljonit eksemplari müünud sari on usaldatud prantslaste Artefacts Studio kätte, kelle eelmine valminud mäng on samuti kihutamine, olgugi et veidi erinev – Garfield Kart. Seni on Moto Racer 4-st avaldatud vaid mõned pildid, nii et seisukohta on veel raske võtta, kuid loodetavasti suudetakse lubadust hoida ja jätkata MR vaimus.
Kummalisel kombel pole juttu (veel) arvutiversioonist, mängu lubatakse 2016. aasta jooksul PS4 ja Xbox One konsoolidele.
Allikas: Microids
Värske ⚡
-
TalTechi IT-tudengid korraldavad Eesti suurima mänguloome võistluse
TalTechi IT-teaduskonna üliõpilaskogu (ITÜK) korraldab 11.-13. oktoobrini haarava mänguarenduse võistluse TalTech GameCamp Lite. Tegemist on …
-
Wytchwood, mäng kolmeteistkümne muinasjutuga
Kuigi Wytchwood on juba peaaegu kolm aastat olemas olnud ja ilmselt minu Steami kontol ka …
-
Teine Tase 495 × Kumb on parem: Ubisoft… või seks?
Räägime saates tihti Ubisofti mängudest, kuid sel on ka põhjus. Nimelt oskavad prantslased teha mänge, …