Star Wars Battlefront on peale oma ilmumist saanud ohtralt kriitikat nii meedia kui ka mängurite poolt. Peamiseks murekohaks oli (lisaks üksikmängu puudumisele mängus, mille kasutada oleks mahukas ja huvitav universum), et pakutav on liiga pinnapealne. Electronic Artsi finantsjuht Blake Jorgensen tundub selle väitega nõustuvat, sest mees ütles Euroopa Nasdaqi Investorite Konverentsil, et Battlefronti tehti eos taotuslikult võimalikult suurt vanuseskaalat silmas pidades ning niiöelda „tõsised“ mängurid ei pruugi leida mängust oodatud sügavust ja sisu. Sellele vaatamata loodab Jorgenson, et mängu müüginumbrid hakkavad kasvama peale uue „Star Warsi“ filmi väljatulekut. „Star Wars: The Force Awakens“ jõuab kinodesse järgmisel nädalal.
Fakt, et lõppmängul võrreldes beetaga vähe lisamaterjali pakkuda oli, hirmutas eemale ka meid ning seetõttu ongi beeta jäänud siiani meie ainsaks kokkupuuteks antud teosega.
Allikas: Gamespot
Värske ⚡
-
ARVUSTUS: killer7
Ma olen aastate jooksul mänginud väga palju imelikke mänge. See pole ka mingi ime, arvestades, …
-
Resident Evil 3 uusversioon tekitab mängijatel külma higi juba tulevasel kevadel
Pärast kuulujutte ja lekkeid, otsustas Capcom lõpuks kinnitada Resident Evil 3 uusversiooni 10. detsembri State …
-
LÜHIDALT: MediEvil
Vahel ei ole ühe mängu kirjeldamiseks palju sõnu vaja. Asjad saab kokku võtta ka… lühidalt. Aasta …