Star Wars Battlefront on peale oma ilmumist saanud ohtralt kriitikat nii meedia kui ka mängurite poolt. Peamiseks murekohaks oli (lisaks üksikmängu puudumisele mängus, mille kasutada oleks mahukas ja huvitav universum), et pakutav on liiga pinnapealne. Electronic Artsi finantsjuht Blake Jorgensen tundub selle väitega nõustuvat, sest mees ütles Euroopa Nasdaqi Investorite Konverentsil, et Battlefronti tehti eos taotuslikult võimalikult suurt vanuseskaalat silmas pidades ning niiöelda „tõsised“ mängurid ei pruugi leida mängust oodatud sügavust ja sisu. Sellele vaatamata loodab Jorgenson, et mängu müüginumbrid hakkavad kasvama peale uue „Star Warsi“ filmi väljatulekut. „Star Wars: The Force Awakens“ jõuab kinodesse järgmisel nädalal.
Fakt, et lõppmängul võrreldes beetaga vähe lisamaterjali pakkuda oli, hirmutas eemale ka meid ning seetõttu ongi beeta jäänud siiani meie ainsaks kokkupuuteks antud teosega.
Allikas: Gamespot
Värske ⚡
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …
-
Ludoloogia logi: 2023. aasta kosmosemängud
Ägedat kosmonautika päeva! Sel puhul vaatame taas korra tagasi 2023-le kui rikkalikule kosmosemängude aastale. Eelmisel …