Sony on järjest toomas oma uuele konsoolile vanu PlayStation 2 peal ilmunud videomänge. Iseenesest on see ju väga tervitatav nähtus, sest nii ei pea me hakkama vana konsooli lapsepõlvekodust ära tooma, vaid saame neid mängida nende eest lihtsalt uuesti makstes… Tagasiühilduvus on viimasel ajal aina kuumemaks teemaks saanud, sest äsja said kõik Xbox One kasutajad võimaluse mängida esimesi Xbox 360 mänge enda praeguse põlvkonna konsooli peal. Konkurendid aga lähenevad tehnoloogiale erinevalt ning seetõttu võib ka lõpptulemus erineda.
PlayStation 4 peal just ilmunud GTA: San Andreas, mis samuti kasutab jooksmiseks PlayStation 2 peal ilmunud versiooni emuleerimist, näeb aga tõsist vaeva, et 30 kaadrit sekundis joosta. Seda just Euroopast ostetud mängu puhul. Eurogamer testis mängu nii USAs kui Euroopas saada olevaid versiooni ning avastas tõsiasja, et Euroopast ostetud versioon jookseb märgatavalt halvemini.
Põhjus on lihtne: Euroopas on kasutusel PAL regioon, mis tähendab, et meie videotööstus töötab 25 kaadrit sekundis põhimõttel, seevastu USAs kasutusel olev NTSC on 30 kaadrit sekundis. PlayStation 4 peal ilmunud Grand Theft Auto: San Andreas jookseb 30 kaadrit sekundis ning Euroopast hangitud versioonil tekitatakse 5 lisakaadrit kaadrite omavahelisel sulatamisel (frame-blending). Võib juba eos arvata, et tulemus ei ole hea.
Eurogamer testis ka teisi Euroopas saada olevaid PlayStation 4 konsoolile ilmunud PS2 kuldvaramu mänge, nagu Twisted Metal: Black ja Dark Cloud, ning kinnitas, et ka nendel mängudel on raskusi Ühendriikides saada olevate versioonidega sammu pidamisel. Seega, kui on soov mängida vanu mänge PS4 konsoolil, tuleks parima mängukogemuse saamiseks luua omale ehk USA kasutaja ning hankida mängud sealt.
Allikas: Destructiod, Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 484 × See mäng on absoluutne tehnoloogiline ime!
Nintendo Switchi eluiga on kohe-kohe otsa saamas, ent ometi suudavad oskuslikud arendajad vahel tõelist maagiat …
-
ARVUSTUS: AOC Q27G4X – parim valik oma vana monitori uuendamiseks
AOC on kauaaegne tegija arvutiseadmete maailmas. Nende perifeeriaseadmed on alati paistnud silma oma hinna-kvaliteedi suhtega. …
-
Teine Tase 483 × Aastal 2024 ilmub rekordiliselt palju Eesti mänge!
Selgus põhjus, miks oleme 2024. aastal enda saadetese niivõrd palju kodumaistest videomängudest räälkinud. Nimelt tehakse …