XCOM 2 arvutiversioon jõudis kõigi fännide ja huviliste palge ette juba 5. veebruaril, kuid kahtlemata on meie seas ohtralt neid, kes ei ole mänguga veel kaugeltki lõpetanud või on hoopistükis alustanud juba õige mitmenda mängimiskorraga. Põhjuseid mitmekordseks läbimängimiseks on ohtralt ning seega otsutasimegi nelja video abil uurida ja puurida, mida uut ja vana XCOM 2 siis tegelikult pakkuda suudab. Istusime maha ja arutasime, kas mängu keeruline strateegia ja kodubaasi majandamine ning kõik unetud ööd või lahingutes ohverdatud vaprad sõdurid on tagantjärgi kõiki neid joovastavaid võidupasunaid või traagilisi lüüasaamisi ikkagi väärt. Loomulikult leidsime kohe, et XCOM 2 väärib kogu meie tähelepanu. Nii elus kui ka surmas.
I osa
Henryk seletab lahti, et mille poolest erineb XCOM 2 eelmisest osast. Esimeses osas alustame tegelaste loomisest ja paljudest võimalustest neid oma maitse järgi kujundada.
II osa
Teises osas räägime lahti uue baasi telgitagused ja saame teada, kui raske on toime tulla maailmas, mida valitsevad tulnukad.
III osa
Kolmandas osas vaatleme, mida uut toob XCOM 2 käigupõhisesse strateegiasse.
IV osa
Neljandas osas teeme läbi ühe missiooni, kus näitame kõiki XCOM 2 uuendusi ka lahingus.
Värske ⚡
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …