fbpx

Dead Island 2 kuulutati esmakordselt välja 2014. aasta E3 ajal Sony pressikonverentsi käigus. Mängu tutvustati eelkäijatega (Dead Island ja Dead Island: Riptide) võrreldes palju lõbusamat tooni reklaamiva treileriga ning hiljem näidati ka uuendatud mängumehaanikat. Tegu tundus olevat järjega, mida väga vaja polnud, sest eelmised osad polnud arendaja Techlandi ja väljastaja Deep Silveri jaoks just väga suursugused saavutused.

Neid materdati kriitiliselt väga korralikult, kuid müüsid siiski suhteliselt hästi. Sellest tulenevalt alustati tööd teise osaga, mille taga ei seisnud enam Techland, vaid hoopis Spec Ops: The Line poolest tuntud Yager Development. Minu silmis oli Yageri jaoks tegu tagasiminekuga, sest nende omapärane nägemus Spec Opsist on siiani väga… omapärane. Dead Island 2 seda ei tundunud olevat. Eelmisel aastal juhtus aga midagi ootamatut – Yager ja Deep Silver lõpetasid koostöö ning Dead Island 2 jäi õhku rippuma. Eelnevate osade stuudio Techland oli ja on siiani hõivatud suurepärase zombimängu Dying Light arendamisega.

153_141024125218_1

Viimased uudised Dead Island 2 kohta ilmusid eelmise aasta juulis, seni on olnud pikk vaikus. Täna selgus aga mängu saatus – see tõusis surnust, et zombifänne edasi kollitada. Ohjad haaras Suurbritanna stuudio Sumo Digital. Tegemist on rallimängude, võidusõidusimulaatorite, peremängude ja mitmete tuntud nimede loomisel kaasa aidanud iseseisva stuudioga. Nende viimaste mängude hulka kuulub näiteks Reagent Gamesiga kahasse loodud Xbox One’i eksklusiivmäng Crackdown 3 ja LittleBigPlanet 3. 

Niigi kaua arenduspõrgus aega veetnud Dead Island 2 leidis uue elu värske stuudio käte vahel. Kas Sumo Digital saab tööga hakkama? Kindlasti, sest ükskõik, mida ka aasta või kahe pärast esitletakse, ei saa see olla pettumustvalmistavam kui Dead Islandi senine seeria. Senikaua on meil üllatavalt kobe Dying Light.

Allikas: MCV