Mäletate, kui hakkas pihta see nüüdseks katkematuks muutunud tasuliste lisapakkide ja laienduste laine? Küll me kurtsime, et mänguarendajad ja -väljastajad lõikavad taotuslikult mängudest juppe välja, et meile neid siis hiljem kalli raha eest maha müüa. Lisaks muidugi kaheldava väärtusega lisaesemed ning neid kõiki enda alla koondav hooajapääse (Season Pass), mida juba enne mängu ilmumiskuupäeva osta saab, teadamata, kas mäng on tegelikult hea või mitte. Mikromaksetest rääkimata!
Nüüd, aastaid hiljem, teatas EA, et sedasorti praktika toob neile aastas sisse tervelt 1,3 miljardit dollarit. Pool sellest on tänu EA erinevates spordimängudes esinevale Ultimate Team süsteemile, mis lubab kasutajatel osta, müüa ja vahetada virtuaalseid kaarte, millel figureerivad mängudes leiduvad sportlased.
EA vist niipea nälga nägema ei pea ning isegi, kui nad paljudele inimestele ei meeldi, on neil piisavalt dollareid, millega pisaraid kuivatada.
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Teine Tase 532 × Soomlased astusid oma uue mänguga ämbrisse?
Põhjanaabrite kuulsaim mängustuudio Remedy (Max Payne, Alan Wake) lasi välja uue mängu ja Sten on …
-
Nintendo Switch 2 – tsipake igav, ent samas ülikvaliteetne mängumasin
Uue konsooli ilmumine on alati põnev aeg. Sellele eelneb pikk ootusärevus, mis kulmineerub joovastusega, kui …
-
Ludoloogia logi: Donald Trumpi sünnipäeval USA sidescroller’itest
Donald Trumpi jutt ei ole alati koherentne. Aga selles, et ta on alati ülistanud (toksilist) …