Mäletate, kui hakkas pihta see nüüdseks katkematuks muutunud tasuliste lisapakkide ja laienduste laine? Küll me kurtsime, et mänguarendajad ja -väljastajad lõikavad taotuslikult mängudest juppe välja, et meile neid siis hiljem kalli raha eest maha müüa. Lisaks muidugi kaheldava väärtusega lisaesemed ning neid kõiki enda alla koondav hooajapääse (Season Pass), mida juba enne mängu ilmumiskuupäeva osta saab, teadamata, kas mäng on tegelikult hea või mitte. Mikromaksetest rääkimata!
Nüüd, aastaid hiljem, teatas EA, et sedasorti praktika toob neile aastas sisse tervelt 1,3 miljardit dollarit. Pool sellest on tänu EA erinevates spordimängudes esinevale Ultimate Team süsteemile, mis lubab kasutajatel osta, müüa ja vahetada virtuaalseid kaarte, millel figureerivad mängudes leiduvad sportlased.
EA vist niipea nälga nägema ei pea ning isegi, kui nad paljudele inimestele ei meeldi, on neil piisavalt dollareid, millega pisaraid kuivatada.
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #7 – Silent Hill 2
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …