Mäletate, kui hakkas pihta see nüüdseks katkematuks muutunud tasuliste lisapakkide ja laienduste laine? Küll me kurtsime, et mänguarendajad ja -väljastajad lõikavad taotuslikult mängudest juppe välja, et meile neid siis hiljem kalli raha eest maha müüa. Lisaks muidugi kaheldava väärtusega lisaesemed ning neid kõiki enda alla koondav hooajapääse (Season Pass), mida juba enne mängu ilmumiskuupäeva osta saab, teadamata, kas mäng on tegelikult hea või mitte. Mikromaksetest rääkimata!
Nüüd, aastaid hiljem, teatas EA, et sedasorti praktika toob neile aastas sisse tervelt 1,3 miljardit dollarit. Pool sellest on tänu EA erinevates spordimängudes esinevale Ultimate Team süsteemile, mis lubab kasutajatel osta, müüa ja vahetada virtuaalseid kaarte, millel figureerivad mängudes leiduvad sportlased.
EA vist niipea nälga nägema ei pea ning isegi, kui nad paljudele inimestele ei meeldi, on neil piisavalt dollareid, millega pisaraid kuivatada.
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Uus „Superman“ tõestab, et DC on viimaks õigel teel
„Kutsu-u-u!“ Esialgu olin veidi kõhkleval seisukohal, et kas mu laps on ikka valmis kinos superkangelase …
-
Teine Tase 537 × Kas 2025. aasta mäng on juba kohal? Meil on vastus!
Nele ja Sten on mänginud teost, mis võiks juba praegu kandideerida 2025. aasta parima mängu …
-
Teine Tase 536 × Euroopa Liit, käed eemale me videomängudest!
Paljud mängurid vaatavad praegu lootust täis pilkudega Euroopa Liidu poole, et nood päästaks videomängud enneaegsest …