Mäletate, kui hakkas pihta see nüüdseks katkematuks muutunud tasuliste lisapakkide ja laienduste laine? Küll me kurtsime, et mänguarendajad ja -väljastajad lõikavad taotuslikult mängudest juppe välja, et meile neid siis hiljem kalli raha eest maha müüa. Lisaks muidugi kaheldava väärtusega lisaesemed ning neid kõiki enda alla koondav hooajapääse (Season Pass), mida juba enne mängu ilmumiskuupäeva osta saab, teadamata, kas mäng on tegelikult hea või mitte. Mikromaksetest rääkimata!
Nüüd, aastaid hiljem, teatas EA, et sedasorti praktika toob neile aastas sisse tervelt 1,3 miljardit dollarit. Pool sellest on tänu EA erinevates spordimängudes esinevale Ultimate Team süsteemile, mis lubab kasutajatel osta, müüa ja vahetada virtuaalseid kaarte, millel figureerivad mängudes leiduvad sportlased.
EA vist niipea nälga nägema ei pea ning isegi, kui nad paljudele inimestele ei meeldi, on neil piisavalt dollareid, millega pisaraid kuivatada.
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
Galerii: MängudeÖÖ 2024 / Rene Lutterus
Fotode autoriks Rene Lutterus
-
MängudeÖÖl toimub HATORi toodete esmaesitlus Eestis
HATOR sündis mängude, küberspordi ja IT-entusiastidest koosneva rahvusvahelise grupi algatusena. Nende eesmärk on pakkuda kõrgekvaliteedilisi …
-
Tänavusel MängudeÖÖl on panused suuremad kui kunagi varem
„Panused pole kunagi nii kõrged olnud!“ Just nii kirjeldab tänavust MängudeÖÖ üritust peakorraldaja Andri Allas. …