Mäletate, kui hakkas pihta see nüüdseks katkematuks muutunud tasuliste lisapakkide ja laienduste laine? Küll me kurtsime, et mänguarendajad ja -väljastajad lõikavad taotuslikult mängudest juppe välja, et meile neid siis hiljem kalli raha eest maha müüa. Lisaks muidugi kaheldava väärtusega lisaesemed ning neid kõiki enda alla koondav hooajapääse (Season Pass), mida juba enne mängu ilmumiskuupäeva osta saab, teadamata, kas mäng on tegelikult hea või mitte. Mikromaksetest rääkimata!
Nüüd, aastaid hiljem, teatas EA, et sedasorti praktika toob neile aastas sisse tervelt 1,3 miljardit dollarit. Pool sellest on tänu EA erinevates spordimängudes esinevale Ultimate Team süsteemile, mis lubab kasutajatel osta, müüa ja vahetada virtuaalseid kaarte, millel figureerivad mängudes leiduvad sportlased.
EA vist niipea nälga nägema ei pea ning isegi, kui nad paljudele inimestele ei meeldi, on neil piisavalt dollareid, millega pisaraid kuivatada.
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
ARVUSTUS: Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
Kas teil on meeles Kazuma Kiryu – Yakuza (nüüdseks Like a Dragon) seeria pikaajaline peategelane, …
-
VIDEO: Balatro on parim pokkerimäng, mis kunagi tehtud!
See on video, millele oleks paslik külge pookida mõne võrgukasiino reklaam! Nimelt mängime pokkerit, ent …
-
Teine Tase 467 × Kuidas on seotud videomängud ja suured pepud?
Oleme oodanud seda momenti pisut üle aasta, ent lõpuks jõudis see kohale – Ragnar on …