Virtuaalreaalsus on teema, selles ei kahtle enam keegi. Eriti need, kes ise mingit seadet on omale saanud silmeette tõsta (ei, siinkohal ei lähe Samsung VR arvesse). Kui veel mõni aeg tagasi oli VR maailma eesotsas Facebooki omanduses olev Oculus Rift, siis minu meelest hakkab juhtpositsioon kanduma üle hoopis Valve’i arendatavale HTC Vive’i poole. Steami statistika andmetel omab Steami kasutajatest HTC Vive peaseadet 0.09% mänguritest ning Oculus RIfti 0.03%.
Nüüd on selgunud, kui palju Valve tegelikult virtuaalreaalsuse edusse panustab. Nimelt töötab Valve’is umbkaudu kolmandik töötajatest just VR valdkonnas, kes arendavad välja futuristilikku lähitulevikku. Arvatakse, et Valve’is töötab kokku u 300-350 inimest.
Kuid miks see arv on märkimisväärne? Sest Valve’il on lisaks HTC Vive’ile veel teisigi esmapilgul tunduvalt suuremaid projekte käsil, neist peamine Steami nime kandev digitaalsete mängude müügi platvorm, millest on aastatega välja kujunenud sünonüüm arvutimängude võidukäiguga. Lisaks on muidugi ka Steam Controller, millele mina isiklikult ei ole veel siiani saanud käsi külge panna.
Tulevik on virtuaalreaalne, selles pole enam kahtlustki. Kui suurt rolli selles aga hakkab mängima Half-Life 3?
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: autovaba päeva rallimängud
Nagu tavaks saanud, vaatame autovabal päeval kihutamismänge. Täna on luubi all lausa seitse rallilõbuvara, mis …
-
Teine Tase 545 × Kas Borderlands 4 on tõesti nii katki, kui kõik ütlevad?
Borderlands 4 on lõpuks ometi kohal, kuid mitte ilma probleemideta. Paljud kurdavad arvukate tehniliste probleemide …
-
Ludoloogia logi: vanavanemate päeval vanavanematega mängudest
Vahvat vanavanemate päeva! Vaatame täna paari humoorikat mängu, kus ühes sekeldab vanaema, teises vanaisa. Grandpa …