Virtuaalreaalsus on teema, selles ei kahtle enam keegi. Eriti need, kes ise mingit seadet on omale saanud silmeette tõsta (ei, siinkohal ei lähe Samsung VR arvesse). Kui veel mõni aeg tagasi oli VR maailma eesotsas Facebooki omanduses olev Oculus Rift, siis minu meelest hakkab juhtpositsioon kanduma üle hoopis Valve’i arendatavale HTC Vive’i poole. Steami statistika andmetel omab Steami kasutajatest HTC Vive peaseadet 0.09% mänguritest ning Oculus RIfti 0.03%.
Nüüd on selgunud, kui palju Valve tegelikult virtuaalreaalsuse edusse panustab. Nimelt töötab Valve’is umbkaudu kolmandik töötajatest just VR valdkonnas, kes arendavad välja futuristilikku lähitulevikku. Arvatakse, et Valve’is töötab kokku u 300-350 inimest.
Kuid miks see arv on märkimisväärne? Sest Valve’il on lisaks HTC Vive’ile veel teisigi esmapilgul tunduvalt suuremaid projekte käsil, neist peamine Steami nime kandev digitaalsete mängude müügi platvorm, millest on aastatega välja kujunenud sünonüüm arvutimängude võidukäiguga. Lisaks on muidugi ka Steam Controller, millele mina isiklikult ei ole veel siiani saanud käsi külge panna.
Tulevik on virtuaalreaalne, selles pole enam kahtlustki. Kui suurt rolli selles aga hakkab mängima Half-Life 3?
Värske ⚡
-
Teine Tase 508 × Kas tõepoolest saame sel aastal GTA 6 mängida?
2025. aasta esimeses episoodis võtame luubi alla videomängud, mis peaksid (või vähemalt võiksid) tänavu ilmuda. …
-
Level1 Aasta Mäng tiitli võitjad aastatel 2015-2023
Kohe-kohe jõuab kätte see aeg, mil teeme teatavaks, milline 2024. aastal ilmunud videomängudest oli Level1 …
-
Lauri Kubre TOP 7 mängu aastal 2024
Naljakas mõelda, et kõigest paar kuud tagasi arvasin ma, et pean tegema klassikalise „TOP X …