Virtuaalreaalsus on teema, selles ei kahtle enam keegi. Eriti need, kes ise mingit seadet on omale saanud silmeette tõsta (ei, siinkohal ei lähe Samsung VR arvesse). Kui veel mõni aeg tagasi oli VR maailma eesotsas Facebooki omanduses olev Oculus Rift, siis minu meelest hakkab juhtpositsioon kanduma üle hoopis Valve’i arendatavale HTC Vive’i poole. Steami statistika andmetel omab Steami kasutajatest HTC Vive peaseadet 0.09% mänguritest ning Oculus RIfti 0.03%.
Nüüd on selgunud, kui palju Valve tegelikult virtuaalreaalsuse edusse panustab. Nimelt töötab Valve’is umbkaudu kolmandik töötajatest just VR valdkonnas, kes arendavad välja futuristilikku lähitulevikku. Arvatakse, et Valve’is töötab kokku u 300-350 inimest.
Kuid miks see arv on märkimisväärne? Sest Valve’il on lisaks HTC Vive’ile veel teisigi esmapilgul tunduvalt suuremaid projekte käsil, neist peamine Steami nime kandev digitaalsete mängude müügi platvorm, millest on aastatega välja kujunenud sünonüüm arvutimängude võidukäiguga. Lisaks on muidugi ka Steam Controller, millele mina isiklikult ei ole veel siiani saanud käsi külge panna.
Tulevik on virtuaalreaalne, selles pole enam kahtlustki. Kui suurt rolli selles aga hakkab mängima Half-Life 3?
Värske ⚡
-
Teine Tase 484 × See mäng on absoluutne tehnoloogiline ime!
Nintendo Switchi eluiga on kohe-kohe otsa saamas, ent ometi suudavad oskuslikud arendajad vahel tõelist maagiat …
-
ARVUSTUS: AOC Q27G4X – parim valik oma vana monitori uuendamiseks
AOC on kauaaegne tegija arvutiseadmete maailmas. Nende perifeeriaseadmed on alati paistnud silma oma hinna-kvaliteedi suhtega. …
-
Teine Tase 483 × Aastal 2024 ilmub rekordiliselt palju Eesti mänge!
Selgus põhjus, miks oleme 2024. aastal enda saadetese niivõrd palju kodumaistest videomängudest räälkinud. Nimelt tehakse …