Virtuaalreaalsus on teema, selles ei kahtle enam keegi. Eriti need, kes ise mingit seadet on omale saanud silmeette tõsta (ei, siinkohal ei lähe Samsung VR arvesse). Kui veel mõni aeg tagasi oli VR maailma eesotsas Facebooki omanduses olev Oculus Rift, siis minu meelest hakkab juhtpositsioon kanduma üle hoopis Valve’i arendatavale HTC Vive’i poole. Steami statistika andmetel omab Steami kasutajatest HTC Vive peaseadet 0.09% mänguritest ning Oculus RIfti 0.03%.
Nüüd on selgunud, kui palju Valve tegelikult virtuaalreaalsuse edusse panustab. Nimelt töötab Valve’is umbkaudu kolmandik töötajatest just VR valdkonnas, kes arendavad välja futuristilikku lähitulevikku. Arvatakse, et Valve’is töötab kokku u 300-350 inimest.
Kuid miks see arv on märkimisväärne? Sest Valve’il on lisaks HTC Vive’ile veel teisigi esmapilgul tunduvalt suuremaid projekte käsil, neist peamine Steami nime kandev digitaalsete mängude müügi platvorm, millest on aastatega välja kujunenud sünonüüm arvutimängude võidukäiguga. Lisaks on muidugi ka Steam Controller, millele mina isiklikult ei ole veel siiani saanud käsi külge panna.
Tulevik on virtuaalreaalne, selles pole enam kahtlustki. Kui suurt rolli selles aga hakkab mängima Half-Life 3?
Värske ⚡
-
Uued AOC QD-OLED monitorid on tulekul
AOC on üks tuntumaid perifeeriaseadmete tootjaid maailmas ning nende monitorid on väärt erilist tähelepanu. Tihtipeale …
-
„Borderlands“ ja „Deadpool & Wolverine“ – 10 punkti vääriline kinoelamus
Olles ära vaadanud nüüd nii „Borderlandsi“ kui ka „Deadpool & Wolverine“ filmid, taban end juurdlemast …
-
Teine Tase 490 × Ubisoft tegi „Star Warsi“ mängu. Mis läks valesti?
Ubisoft on valmis saanud enda massiivse „Star Warsi“ teemalise mänguga. Kas tegemist on neile omase …