Mänguarendaja ja -väljastaja Bethesda on viimastel aastatel tihedat tööd teinud selle kallal, et uut elu sisse puhuda vanadele klassikalistele mänguseeriatele. Kõigepealt aidati MachineGamesil meieni tuua uus sissekanne Wolfensteini saagasse, seejärel toetati id Software’i ponnistusi, et tuua tänapäeva teine ikooniline esimese isiku vaates tulistamismängude teerajaja, Doom. Mõlemad projektid olid edukad ning mängud võeti fännide poolt hästi vastu. Tekkis küsimus – mis järgmiseks? Tuleb välja, et vastuseks on ka juba paljude poolt nõutud mitmikmängupõhine Quake, alapealkirjaga Champions!
Rohkem infot uue Quake’i kohta saame juba augusti alguses toimuval Quakeconil, sest muidugi!
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …