Mänguarendaja ja -väljastaja Bethesda on viimastel aastatel tihedat tööd teinud selle kallal, et uut elu sisse puhuda vanadele klassikalistele mänguseeriatele. Kõigepealt aidati MachineGamesil meieni tuua uus sissekanne Wolfensteini saagasse, seejärel toetati id Software’i ponnistusi, et tuua tänapäeva teine ikooniline esimese isiku vaates tulistamismängude teerajaja, Doom. Mõlemad projektid olid edukad ning mängud võeti fännide poolt hästi vastu. Tekkis küsimus – mis järgmiseks? Tuleb välja, et vastuseks on ka juba paljude poolt nõutud mitmikmängupõhine Quake, alapealkirjaga Champions!
Rohkem infot uue Quake’i kohta saame juba augusti alguses toimuval Quakeconil, sest muidugi!
Värske ⚡
-
Philips Evnia 32M2N8900 – kallis… aga parim!
Philips on ekraanitööstuses pikaajaline tunnustatud tegija, kes sisenes hiljuti oma Evnia tooteseeriaga konkurentsitihedale mängumonitoride turule. …
-
Teine Tase 534 × Miks aasta parim mäng meile ei meeldi?
Pea kõik räägivad sellest, kuidas prantslaste loodud rollikas Clair Obscur: Expedition 33 on käesoleva aasta …
-
Ludoloogia logi: UFO-päeval tulnukatega hiireklikikate klassikast
Müstilist World UFO Day’d! Paar aastat tagasi vaatasime selle 2. juuli tähtpäeva puhul kolme tulnukateemalist …