Universumisuurune No Man’s Sky jõuab meieni juba mõne päeva pärast, kuid tundub, et Hello Gamesi mängumeistrid ei pahvi veel rahulolevalt võidusigarit, vaid töötavad viimase hetkeni, et fännide kõrgeid ootusi õigustada. Stuudio avaldas äsja informatsiooni teose esimese uuenduse kohta, mis muutub kättesaadavaksmängu väljalaskega. Nagu ametlikust teadaandest selgub, on uuenduse näol tegu palju enamaga kui vaid viimase tehnilise praagi likvideerimisega.
Näiteks on mängus väidetavalt nüüd kolm unikaalset „rada“, mille vahel mängija valima peab. See otsus mõjutab No Man’s Sky sündmusi ja dikteerib, millega mängija oma rännakul läbi universumi kokku puutub. Üks neist radadest kannab nime Atlas ning selle süžee kirjutati pea täiesti ümber Deus Exi seeria juures töötanud James Swallow abiga. Galaktikad muudetakse kuni kümme korda suuremaks ning eemaldatakse mitmed mängu rikkuvad elemendid, mis võimaldaksid mängijatel peatamatult läbi kosmose „hüpata“ ja kiiresti universumi keskpunkti saabuda. Teos muutub mitmekesisemaks – terved galaktikad vahetavad kohta ja kuju, planeetidele lisatakse variatsiooni nii väljanägemise, ilmastikutingimuste kui ka eluvormide näol, ning suurendatakse erinevat tüüpi kosmoselaevade hulka. Elukatel on erinevad söömisharjumused, mis olenevad nende koduplaneedi kliimast, ning õiget sööta kasutades on võimalik saada neid erinevatel kasulikel viisidel enda kasuks tööle panna ja isegi hinnalist kraami välja kakama! Mainimata muudatuste nimekiri on veel pikk, kuid muuseas lubatakse suuremaid kosmoselahinguid, parandatud inventarisüsteemi, paremat planeetide skanneerimissüsteemi ja kamaluga tehnilisi uuendusi.
Kõigi mainitud ja mainimata uuenduste nautimiseks peavad mängijad looma uue salvestusfaili, mis tähendab, et kõik need, kes on No Man’s Skyle ühel või teisel viisil enne väljalaskekuupäeva käpad taha saanud, peavad alustama nullist. Lisaks sellele on Hello Games lubanud enne väljalaset korraldada mängu serverites suurpuhastuse, mis tähendab, et liialt varajaste tulijate mänguinfo on kadumisele määratud.
On tore näha, et Hello Games teeb kõik endast oleneva, et tuua mängijateni nii rafineeritud teos kui vähegi võimalik. Stuudio töö vilju saavad PlayStation 4 omanikud maitsta juba 10. augustil, PC kasutajad kaks päeva hiljem.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …