Kas see on tõepoolest võimalik? Kas DICE on suutnud hakkama saada vägiteoga, mille sarnast pole Battlefieldi seeria näinud alates Bad Company päevist, ning luua oma eelkõige mitmikmängu poolest tuntud kõmmutamisseeriale üksikmängu kampaania, mis võib olla… hea? Päriselt? Ma ei tea. Enne, kui Battlefield 1 kuu lõpus meie mängumasinatesse maandub, on mõistagi võimatu midagi põhjapanevat öelda. Kuid verivärske veerandtunnine mänguvideo näib mulle väga paljulubav.
Vaadake seda! Battlefield 1 näeb välja kohutav ja seda kõige paremas mõttes. On selge, et DICE on õppinud Frostbite’i mängumootorist viimast võtma ning on suuteline tooma mängijateni groteskselt detailse pildi Esimese maailmasõja lahingutandritel valitsenud totaalsest brutaalsusest ja kaosest. Tundub, et modernsetele tulistamismängudele omaseks saanud „plahvatused on ägedad“ lähenemise asemel üritab Battlefield 1 öelda sõjakoleduste kohta midagi enamat ning kui seni mänguvideotes nähtud pildi, heli ja kirjutamise kvaliteet saab omaseks ka ülejäänud teosele, võib see sõnum saada ka edukalt edasi antud.
Atmosfääri loomisele aitab märkimisväärselt kaasa ka mängija suremise korral mitte mängu laadimine, vaid järgmisesse sõdurisse „hüppamine“. See on fantastiline idee! Miks seda sõjamängudes varem kasutatud pole? Tegu on mängumehhaaniliselt võrratu meetodiga andmaks edasi sõjas langenute röögatut arvu ning inimelu olematut väärtust lahinguväljal. Minu algne skeptitsism Battlefield 1 osas on tugevalt kõikuma löödud.
Erinevalt seeria varasematest mängudest, ei keskendu Battlefield 1 üksikmäng ühele tegelasele, vaid hõlmab viit erinevat lahingutandrit mitmete protagonistidega. EA põhjendas otsust väitega, et ühe karakteri erinevate lahingukollete vahel hüpitamine pärsiks mängu sisseelamist ega oleks Esimese maailmasõja taustal loogiline. Tundub, et DICE soovib tõepoolest luua ajastutruud mängu Suures ilmasõjas valitsenud pea hoomamatust kaosest ja – võib-olla – tuleb see neil isegi välja. Ajaloofanatt minus on igatahes elevil.
Battlefield 1 jõuab PlayStation 4, Xbox One’i ja PC peale 21. oktoobril.
Allikas: Gamespot
Värske ⚡
-
Sifu ja raskete mängude võlu
„Kas kõik mängud vajavad erinevaid raskusastmeid?” See teema on olnud tohutu arvu internetidebattide allikaks, seda …
-
Teine Tase 375 × The Rock soovib meile mõnusat mängimist
Andri ja Sten võtavad kokku viimase nädala suurimad mänguudised. Õnneks on neid palju! Uus Forza …
-
Card Shark on kaardimäng, kus sa kaartidega väga ei mängi
Kuigi kõnealuse mängu pealkiri – Card Shark – võib sellise mulje jätta, ei ole tegemist …