Sony avalikustas hiljuti, et PlayStation 4 on firma jaoks jätkuvalt ülimalt kasumlik. Nimelt on 4. detsembri seisuga müüdud konsooli üle 50 miljoni ühiku. See statistika hõlmab nii originaalmasinat kui ka novembris poelettidele saabunud uut PlayStation 4 Prod.
Tegemist on tähelepanuväärse saavutusega, võttes arvesse, et mainitud numbrid ei peegelda edasimüüjatele tarnitud ühikute arvu, vaid klientidele müüdud masinate hulka. Kui tempot suudetakse hoida, võib PlayStation 4 mööduda seni kõigi aegade edukaimast mängukonsoolist, PlayStation 2-st, mida 2015. aasta seisuga oldi müüdud tervelt 155 miljonit ühikut. Selle verstaposti seljatamisel oli konsool aga ringluses olnud juba viisteist aastat. PlayStation 4 jõudis poelettidele 2013. aastal ja tähistab seega tänavu alles oma kolmandat sünnipäeva.
Numbrid näitavad, et konsoolide ostjad pole ka mängude soetamisel kitsid olnud. Alates PlayStation 4 väljalaskest on uusima konsooli mänge – nii füüsilisi kui ka digitaalseid koopiaid – kokku müüdud 369,6 miljonit ühikut.
Kuigi oleks huvitav võrrelda Sony statistikat nende põhirivaali Microsofti tulemusega, siis viimane on otsustanud oma toodete müüginumbreid mitte avalikustada.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 532 × Soomlased astusid oma uue mänguga ämbrisse?
Põhjanaabrite kuulsaim mängustuudio Remedy (Max Payne, Alan Wake) lasi välja uue mängu ja Sten on …
-
Nintendo Switch 2 – tsipake igav, ent samas ülikvaliteetne mängumasin
Uue konsooli ilmumine on alati põnev aeg. Sellele eelneb pikk ootusärevus, mis kulmineerub joovastusega, kui …
-
Ludoloogia logi: Donald Trumpi sünnipäeval USA sidescroller’itest
Donald Trumpi jutt ei ole alati koherentne. Aga selles, et ta on alati ülistanud (toksilist) …