Sony avalikustas hiljuti, et PlayStation 4 on firma jaoks jätkuvalt ülimalt kasumlik. Nimelt on 4. detsembri seisuga müüdud konsooli üle 50 miljoni ühiku. See statistika hõlmab nii originaalmasinat kui ka novembris poelettidele saabunud uut PlayStation 4 Prod.
Tegemist on tähelepanuväärse saavutusega, võttes arvesse, et mainitud numbrid ei peegelda edasimüüjatele tarnitud ühikute arvu, vaid klientidele müüdud masinate hulka. Kui tempot suudetakse hoida, võib PlayStation 4 mööduda seni kõigi aegade edukaimast mängukonsoolist, PlayStation 2-st, mida 2015. aasta seisuga oldi müüdud tervelt 155 miljonit ühikut. Selle verstaposti seljatamisel oli konsool aga ringluses olnud juba viisteist aastat. PlayStation 4 jõudis poelettidele 2013. aastal ja tähistab seega tänavu alles oma kolmandat sünnipäeva.
Numbrid näitavad, et konsoolide ostjad pole ka mängude soetamisel kitsid olnud. Alates PlayStation 4 väljalaskest on uusima konsooli mänge – nii füüsilisi kui ka digitaalseid koopiaid – kokku müüdud 369,6 miljonit ühikut.
Kuigi oleks huvitav võrrelda Sony statistikat nende põhirivaali Microsofti tulemusega, siis viimane on otsustanud oma toodete müüginumbreid mitte avalikustada.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Miks te enam üldse mängudest ei kirjuta?!
Tunnistan ausalt, et veel pole keegi mulle pealkirjas tõstatatud küsimust esitanud, ent kujutan ette, et …
-
Teine Tase 413 × Milline võiks olla Nintendo Switch 2?
Allan ja Sten mõlgutavad mõtteid, milline võiks olla Nintendo järgmine konsool. Kas sel saab mängida …
-
Leho mängis… sinakate juustega näitsikute seikluseid
Head naistepäeva! Taas aeg küps vaatamaks hiireklikiseikluseid, kus peaosas neiud. Eelmisel aastal vaatasime kolme seiklust …