fbpx

Tänavune sissekanne Call of Duty pika ajalooga saagasse võeti juba eos ülimalt külmalt vastu. Mängu esimene treiler valmistas pettumuse niivõrd suurele hulgale inimestele, et see maandus YouTube’i vihatuimate videote nimistus teisele kohale, otse Justin Bieberi loo „Baby“ muusikavideo alla. Suvisel E3 mängumessil nähtud mängitavust tutvustav video ei suutnud juba juurdunud esmamuljeid kõigutada. Ent Call of Duty müüb sellest hoolimata igal aastal väga hästi, seega sama juhtub ka sel aastal, eks?

Tundub, et ei – raportite kohaselt on Call of Duty: Infinite Warfare’i füüsiliste koopiate müük peaaegu 50% võrra kehvem kui eelmisel aastal ilmunud Black Ops III-l samal ajal. Uudisesse tasub suhtuda teatava skepsisega, sest antud protsent ei kajasta digitaalsete mängude müüki, mis iga aastaga aina enam hoogu kogub.

Ehk on asi kehvades müüginumbrites või soovis anda mängijatele võimalus uue mänguga tutvuda, ent Infinity Ward ja Activision lubavad ajavahemikus 15-20 detsember kõikidel soovijatel Infinite Warfare alla laadida ja ära proovida. Oma virtuaalset päästikusõrme saab proovile panna kahes üksikmängu kampaania missioonis, mitmikmängus ja zombide mängulaadis. Viimasele kahele on piiraja peale pandud – tegelase areng saab kasvada vastavalt 15. ja 3. tasemeni. Ostusoovi korral kandub lahtilukustatud progress täismängu üle.

Call of Duty: Infinite Warfare on üle mitme aasta esimene Call of Duty, mida ma peale selle väljatulekut kordagi proovinud pole. Eelmise aasta Black Ops III jäi samuti pooleli. Kas viimase mängu tasuta periood suudab mind ümber veenda? Kahtlen selles, ent ma arvan, et kui rehale võimalus anda ja sellele ettevaatlikult läheneda, ei pruugi ma selle otsa astuda.

Allikad: CNBC, Polygon