Taanlaste poolt loodud mänguklotsid mängisid minu lapsepõlves suurt rolli. Need olid niivõrd ägedad ja omapärased ja keerulised ning nendega mängimine pani fantaasia topeltpööretel tööle.
Tänapäeval lelupoodides ringi vaadates tundub, et huvitavad komplektid on asendunud pigem litsentsitoodetega ja Lego riiulid on täidetud populaarkultuurist tuttavate nimedega. Kuhu ma tahan selle „Vanad ajad olid paremad“ jutuga jõuda on see, et kui poes mõnda klotsikomplekti ei leidu, tuleb see ise kokku panna.
Täpselt sellega tegeleb ka Tim Schwalfenberg, kelle hobiks on eelmainitud klotsidega ehitamine ja uskumatute komplektide koostamine. Mehe viimaseks projektiks oli kiidetud videomäng The Last of Us, mille apokalüptilised tänavad ja kodud Legodeks ümber tõlgendatud said. Selle tarbeks kulus 20 000 klotsi ning üle 100 tunni tööd.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 519 × GTA 6, Life is Strange’i FLOP ja Fortnite’i Crocsid – mis toimub?
Mis juhtus Level1 Discordi kanaliga ning kuidas ennast veebiruumis varitsevate ohtude eest kaitsta? Andri paljastab …
-
Assassin’s Creed Shadows on tugev kandidaat seeria parima osa tiitlile
Naudin kena panoraamvaadet. Tõmban hinge. Ja hüppan. Assassins Creedis ikka hüpatakse. Ükskõik kui kõrgelt, sest …
-
Teine Tase 518 × Oluline põhjus, miks me väldime selle aasta suurimat rollimängu
Juba mitu nädalat on mehed rääkinud ühest konkreetsest rollimängust, ent vältinud mainimast ühte teist, mis …