Virtuaalreaalsuse esimesed sammud on olnud tehniliselt huvitavad, ent kuidas on lood finantsiliste saavutustega? Samal ajal, kui konkurendid enda müüginumbreid vaka all hoiavad, teatas Sony, et endalegi üllatuslikult on nende virtuaalreaalsusprillid PlayStation VR olnud üle ootuste edukad.
Sony Interactive Entertainment osakonna tegevjuht Andrew House avaldas The New York Timesile antud intervjuus, et masinat on nelja kuu jooksul müüdud 915 000 eksemplari. Firma algseks plaaniks oli purustada miljoni müüdud seadme piir tänavu aprilli keskpaigaks. Praeguse seisuga ollakse sellest graafikust kindlalt ees. Tundub, et Sony on masina populaarsust alahinnanud, sest nii mõneski kohas, eelkõige Jaapanis, on nõudlus tunduvalt suurem kui pakkumine – inimesed, saades teada, et poodidesse on jõudmas uus laadung PS VR seadmeid, moodustavad juba varakult poe ukse taha järjekordi.
House sooviks näha, et arvestatav protsent praegustest PlayStation 4 omanikest soetaksid endale Sony VR-seadme, aidates sel massidesse tungida. Selleks on muidugi vaja ka mänge – kuigi osad väiksemad katsetused on üpriski ägedad, vajame me siiski rohkem Resident Evil 7 laadseid teoseid, mis lubavad rohkemat kui vaid tunniajast lõbu.
Loodetavasti on maikuu 16. päeval ilmuv VR-tulistamismäng Farpoint samm õiges suunas.
Allikad: The New York Times, Twitter
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …