fbpx

Virtuaalreaalsuse esimesed sammud on olnud tehniliselt huvitavad, ent kuidas on lood finantsiliste saavutustega? Samal ajal, kui konkurendid enda müüginumbreid vaka all hoiavad, teatas Sony, et endalegi üllatuslikult on nende virtuaalreaalsusprillid PlayStation VR olnud üle ootuste edukad.

Sony Interactive Entertainment osakonna tegevjuht Andrew House avaldas The New York Timesile antud intervjuus, et masinat on nelja kuu jooksul müüdud 915 000 eksemplari. Firma algseks plaaniks oli purustada miljoni müüdud seadme piir tänavu aprilli keskpaigaks. Praeguse seisuga ollakse sellest graafikust kindlalt ees. Tundub, et Sony on masina populaarsust alahinnanud, sest nii mõneski kohas, eelkõige Jaapanis, on nõudlus tunduvalt suurem kui pakkumine – inimesed, saades teada, et poodidesse on jõudmas uus laadung PS VR seadmeid, moodustavad juba varakult poe ukse taha järjekordi.

House sooviks näha, et arvestatav protsent praegustest PlayStation 4 omanikest soetaksid endale Sony VR-seadme, aidates sel massidesse tungida. Selleks on muidugi vaja ka mänge – kuigi osad väiksemad katsetused on üpriski ägedad, vajame me siiski rohkem Resident Evil 7 laadseid teoseid, mis lubavad rohkemat kui vaid tunniajast lõbu.

Loodetavasti on maikuu 16. päeval ilmuv VR-tulistamismäng Farpoint samm õiges suunas.

Allikad: The New York Times, Twitter