Iga populaarse videomängu mängijaskonna hulgas leidub neid, kes ei soovi mängida ausalt. Selleks kasutatakse erinevaid botte ja skripte. Kui mõned mänguarendajad lähenevad asjale loominguliselt ning panevad ebaausad mängijad igaveseks ühte serverisse kokku omavahel madistama, siis teised lähenevad asjale ametlikumalt. Nii juhtus ka League of Legendsi mängudes teistest ebaausat üleolekut pakkuva teenusega LeagueSharp.
Möödunud augustil esitas mängu arendav stuudio Riot kaebuse LeagueSharpi vastu, milles viimast süüdistati näiteks serverite ründamises ja töötaja privaatinformatsiooni lekitamises. Eelpool nimetatud skriptide lisamine võimaldas 15 dollarilise kuumaksu juures pääseda ligi LeagueSharpi teenustele, 50 dollarilise kuutasu eest pakuti mängijatele aga võimalust mitmel kontol olevaid tegelasi kiirelt arendada. Sellega teeniti kuus sadu tuhandeid dollareid.
Kohtuotsus on nüüd lõpuni jõudnud ning selle raames mõisteti Rioti kasuks välja 10 miljonit dollarit. Lisaks hakkavad Rioti omandusse kuuluma LeagueSharpi erinevad veebilehed, lõpetades sellega League of Legendsi populaarseima võimaluse saada ebaausaid teid pidi teiste mängijate ees eelise.
Allikad: Kotaku, Dot Esports
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …