Iga populaarse videomängu mängijaskonna hulgas leidub neid, kes ei soovi mängida ausalt. Selleks kasutatakse erinevaid botte ja skripte. Kui mõned mänguarendajad lähenevad asjale loominguliselt ning panevad ebaausad mängijad igaveseks ühte serverisse kokku omavahel madistama, siis teised lähenevad asjale ametlikumalt. Nii juhtus ka League of Legendsi mängudes teistest ebaausat üleolekut pakkuva teenusega LeagueSharp.
Möödunud augustil esitas mängu arendav stuudio Riot kaebuse LeagueSharpi vastu, milles viimast süüdistati näiteks serverite ründamises ja töötaja privaatinformatsiooni lekitamises. Eelpool nimetatud skriptide lisamine võimaldas 15 dollarilise kuumaksu juures pääseda ligi LeagueSharpi teenustele, 50 dollarilise kuutasu eest pakuti mängijatele aga võimalust mitmel kontol olevaid tegelasi kiirelt arendada. Sellega teeniti kuus sadu tuhandeid dollareid.
Kohtuotsus on nüüd lõpuni jõudnud ning selle raames mõisteti Rioti kasuks välja 10 miljonit dollarit. Lisaks hakkavad Rioti omandusse kuuluma LeagueSharpi erinevad veebilehed, lõpetades sellega League of Legendsi populaarseima võimaluse saada ebaausaid teid pidi teiste mängijate ees eelise.
Allikad: Kotaku, Dot Esports
Värske ⚡
-
Teine Tase 543 × Kas uus Metal Gear Solid kannatab kriitikat?
Külla on tulnud Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib, kuidas värskelt ilmunud Metal …
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …