Iga populaarse videomängu mängijaskonna hulgas leidub neid, kes ei soovi mängida ausalt. Selleks kasutatakse erinevaid botte ja skripte. Kui mõned mänguarendajad lähenevad asjale loominguliselt ning panevad ebaausad mängijad igaveseks ühte serverisse kokku omavahel madistama, siis teised lähenevad asjale ametlikumalt. Nii juhtus ka League of Legendsi mängudes teistest ebaausat üleolekut pakkuva teenusega LeagueSharp.
Möödunud augustil esitas mängu arendav stuudio Riot kaebuse LeagueSharpi vastu, milles viimast süüdistati näiteks serverite ründamises ja töötaja privaatinformatsiooni lekitamises. Eelpool nimetatud skriptide lisamine võimaldas 15 dollarilise kuumaksu juures pääseda ligi LeagueSharpi teenustele, 50 dollarilise kuutasu eest pakuti mängijatele aga võimalust mitmel kontol olevaid tegelasi kiirelt arendada. Sellega teeniti kuus sadu tuhandeid dollareid.
Kohtuotsus on nüüd lõpuni jõudnud ning selle raames mõisteti Rioti kasuks välja 10 miljonit dollarit. Lisaks hakkavad Rioti omandusse kuuluma LeagueSharpi erinevad veebilehed, lõpetades sellega League of Legendsi populaarseima võimaluse saada ebaausaid teid pidi teiste mängijate ees eelise.
Allikad: Kotaku, Dot Esports
Värske ⚡
-
Teine Tase 426 × Apple’i 3500 dollari suurune viga?
Me oleme näinud Apple’i tulevikuvisiooni alternatiivset reaalsust pakkuvate seadmete maastikul, ent ei oska öelda, kas …
-
AGON GH401 peakomplekt – tasub kõrva taha panna
Heli mängib arvutimaailmas väga olulist rolli, eriti videomängudes, kus sellest kahjuks tihtipeale mööda vaadatakse. Uurime …
-
Teine Tase 425 × Kas tehisintellekt rikub mängud ära?
Andri ja Sten räägivad sel korral pikemalt tehisintellekti jätkuvast tõusust ning küsivad, kas ja kuidas …