„Remember, no Russian!“– nende sõnadega algas üks kurikuulsamaid missioone Call of Duty frantsiisi (ning üleüldse videomängude) ajaloos. Nimelt sisaldas Call of Duty: Modern Warfare 2 ühte peatükki, milles mängija on salaagendina põhipahalase Makarovi tiimi sulandunud ning avab lennujaamas tsiviilisikute pihta tule.
Sellised momendid, kus videomängus saab olla vaenlase rollis, on enamasti kõrgelt hinnatud just selle poolest, et nad on kontrastiks tavalisele võitmatule „maailmapäästjale“. Selle tõttu oleks paljude arust olnud päris huvitav kogeda selle aasta Call of Duty lugu kasvõi kohati läbi teljeriikide (Saksamaa, Jaapan, Itaalia) sõdurite kaudu.
You'll fight and follow the Allied cause. The Axis power is a ferocious enemy. But no, you won't play as Axis in campaign.
— Michael Condrey (@MichaelCondrey) May 24, 2017
You'll fight and follow the Allied cause. The Axis power is a ferocious enemy. But no, you won't play as Axis in campaign.
— Michael Condrey (@MichaelCondrey) May 24, 2017
Arendaja Sledgehammer kaasasutaja Michael Condrey aga kinnitas, et kogu üksikmängukampaania toimub ainult Liitlasriikide silme läbi. Igal asjal on põhjus ning selle otsuse stiimul oli lihtne – Teljeriigid olid ühe sõnaga kokku võttes halvad ning katsu sa õigustada fakti, et mingil hetkel võitleb mängija Kolmanda Reichi kaitseks.
Allikas: Twitter
Värske ⚡
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #7 – Silent Hill 2
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …