„Remember, no Russian!“– nende sõnadega algas üks kurikuulsamaid missioone Call of Duty frantsiisi (ning üleüldse videomängude) ajaloos. Nimelt sisaldas Call of Duty: Modern Warfare 2 ühte peatükki, milles mängija on salaagendina põhipahalase Makarovi tiimi sulandunud ning avab lennujaamas tsiviilisikute pihta tule.
Sellised momendid, kus videomängus saab olla vaenlase rollis, on enamasti kõrgelt hinnatud just selle poolest, et nad on kontrastiks tavalisele võitmatule „maailmapäästjale“. Selle tõttu oleks paljude arust olnud päris huvitav kogeda selle aasta Call of Duty lugu kasvõi kohati läbi teljeriikide (Saksamaa, Jaapan, Itaalia) sõdurite kaudu.
You'll fight and follow the Allied cause. The Axis power is a ferocious enemy. But no, you won't play as Axis in campaign.
— Michael Condrey (@MichaelCondrey) May 24, 2017
You'll fight and follow the Allied cause. The Axis power is a ferocious enemy. But no, you won't play as Axis in campaign.
— Michael Condrey (@MichaelCondrey) May 24, 2017
Arendaja Sledgehammer kaasasutaja Michael Condrey aga kinnitas, et kogu üksikmängukampaania toimub ainult Liitlasriikide silme läbi. Igal asjal on põhjus ning selle otsuse stiimul oli lihtne – Teljeriigid olid ühe sõnaga kokku võttes halvad ning katsu sa õigustada fakti, et mingil hetkel võitleb mängija Kolmanda Reichi kaitseks.
Allikas: Twitter
Värske ⚡
-
Galerii: MängudeÖÖ 2024 / Rene Lutterus
Fotode autoriks Rene Lutterus
-
MängudeÖÖl toimub HATORi toodete esmaesitlus Eestis
HATOR sündis mängude, küberspordi ja IT-entusiastidest koosneva rahvusvahelise grupi algatusena. Nende eesmärk on pakkuda kõrgekvaliteedilisi …
-
Tänavusel MängudeÖÖl on panused suuremad kui kunagi varem
„Panused pole kunagi nii kõrged olnud!“ Just nii kirjeldab tänavust MängudeÖÖ üritust peakorraldaja Andri Allas. …