Valve võtab kriitikat tõsiselt ning teeb edusamme parandades tehnilise toe päringutele vastamist. Nende viimasest blogis tuuakse välja mõneti üllatavat statistikat. Lisaks on valmis saanud tehnilisele toele suunatud leht, mis näitab järjepidevalt, kuidas probleemidele vastamine edeneb.
Uute töötajate palkamine on tulemust toonud.
Veebruarist alates on märkimisväärselt paranenud Valve’i töö kasutajate muredele vastamisega. Tuleb ehk üllatusena, aga päevas saavad nad keskmiselt 75 000 abipäringut ning allolevas tabelis näeme, et umbes 8000 nendest on pidevalt ootel (veebruaris oli see number veel 50 000).
Valdav osa kasutajate probleemidest seostub raha tagasimaksmisega, sellele järgnevad turvalisuse küsimused ning vähem soovitakse juba abi ostmisel. Peamine põhjus, miks Valve neid numbreid avalikustab, on soov panna inimesi mõistma ooteprotsessi ning näidata neile, et asi paraneb.
Ootel olevate murede joon on endiselt kergelt languses, mis on muidugi hea. Aga kui asjad kipuvad pisut lõuna poole minema, kas Valve ka jätkab tulemuste näitamist?
Allikas: Steam Blog
Värske ⚡
-
Teine Tase 543 × Kas uus Metal Gear Solid kannatab kriitikat?
Külla on tulnud Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib, kuidas värskelt ilmunud Metal …
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …