Valve võtab kriitikat tõsiselt ning teeb edusamme parandades tehnilise toe päringutele vastamist. Nende viimasest blogis tuuakse välja mõneti üllatavat statistikat. Lisaks on valmis saanud tehnilisele toele suunatud leht, mis näitab järjepidevalt, kuidas probleemidele vastamine edeneb.
Uute töötajate palkamine on tulemust toonud.
Veebruarist alates on märkimisväärselt paranenud Valve’i töö kasutajate muredele vastamisega. Tuleb ehk üllatusena, aga päevas saavad nad keskmiselt 75 000 abipäringut ning allolevas tabelis näeme, et umbes 8000 nendest on pidevalt ootel (veebruaris oli see number veel 50 000).
Valdav osa kasutajate probleemidest seostub raha tagasimaksmisega, sellele järgnevad turvalisuse küsimused ning vähem soovitakse juba abi ostmisel. Peamine põhjus, miks Valve neid numbreid avalikustab, on soov panna inimesi mõistma ooteprotsessi ning näidata neile, et asi paraneb.
Ootel olevate murede joon on endiselt kergelt languses, mis on muidugi hea. Aga kui asjad kipuvad pisut lõuna poole minema, kas Valve ka jätkab tulemuste näitamist?
Allikas: Steam Blog
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …
-
Teine Tase 501 × See konsool maksab 850 eurot. Meie ütleme, kas peaksid selle ostma!
Hiljuti jõudis poelettidele Sony uhiuus konsool PlayStation 5 Pro, mille hind on võrdlemisi krõbe. Nimelt …