E3 on selle suve kuum teema videomängumaailmas. Kui olete näinud näiteks selle aasta Microsofti, Bethesda või ka eelmise aasta Sony pressikonverentse, siis teate, et tegu on väga viisakate, uhkete ja korralike etteastumistega.
Devolver Digital on tuntud indie-mängude väljastaja – Hotline Miami, Shadow Warrior, Enter The Gungeon ja paljud muud sarnased videomängud on nende poolt sponsoreeritud. Kompanii tiiva alt tulevate teoste eripära on see, et nad on enamasti kas väga ropud või teistest silmapaistvalt erinevad.
Tänavu haukas Devolver Digital endale 15 minutit aega isikliku pressikonverentsi tarbeks, mille käigus nad näitasid väga oskuslikult kõnealuse elektroonikamessi tegelikku korporatiivsust ja ametlikkust.
Video ei ole sobilik töö- või avalikus kohas vaatamiseks.
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …