E3 on selle suve kuum teema videomängumaailmas. Kui olete näinud näiteks selle aasta Microsofti, Bethesda või ka eelmise aasta Sony pressikonverentse, siis teate, et tegu on väga viisakate, uhkete ja korralike etteastumistega.
Devolver Digital on tuntud indie-mängude väljastaja – Hotline Miami, Shadow Warrior, Enter The Gungeon ja paljud muud sarnased videomängud on nende poolt sponsoreeritud. Kompanii tiiva alt tulevate teoste eripära on see, et nad on enamasti kas väga ropud või teistest silmapaistvalt erinevad.
Tänavu haukas Devolver Digital endale 15 minutit aega isikliku pressikonverentsi tarbeks, mille käigus nad näitasid väga oskuslikult kõnealuse elektroonikamessi tegelikku korporatiivsust ja ametlikkust.
Video ei ole sobilik töö- või avalikus kohas vaatamiseks.
Värske ⚡
-
Teine Tase 515 × Kas woke-kultuur on videomängud ära rikkunud?
Sten on lõpuks ometi ära proovinud mängu, mida mõned kutsuvad 2024. aasta kõige halvemaks teoseks. …
-
Teine Tase 514 × Kas GTA 6 võib eestlased mässama panna?
Taas on päevakorda tõusnud GTA 6 küsimus, kuid sel korral käiakse läbi ka kõige mustem …
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …