E3 on selle suve kuum teema videomängumaailmas. Kui olete näinud näiteks selle aasta Microsofti, Bethesda või ka eelmise aasta Sony pressikonverentse, siis teate, et tegu on väga viisakate, uhkete ja korralike etteastumistega.
Devolver Digital on tuntud indie-mängude väljastaja – Hotline Miami, Shadow Warrior, Enter The Gungeon ja paljud muud sarnased videomängud on nende poolt sponsoreeritud. Kompanii tiiva alt tulevate teoste eripära on see, et nad on enamasti kas väga ropud või teistest silmapaistvalt erinevad.
Tänavu haukas Devolver Digital endale 15 minutit aega isikliku pressikonverentsi tarbeks, mille käigus nad näitasid väga oskuslikult kõnealuse elektroonikamessi tegelikku korporatiivsust ja ametlikkust.
Video ei ole sobilik töö- või avalikus kohas vaatamiseks.
Värske ⚡
-
Teine Tase 528 × Uus DOOM – kas puhas rämps või kannatab mängida?
Uus Doom on kohal. Stuudios on kodumaine Doomi-ekspert Allan, kellega koos tehakse selgeks, kas Doom: …
-
Teine Tase 527 × Mängisime vanu GTA-sid. Milline neist on kõige parem?
Külla on tulnud Nele, kellega koos meenutatakse mälestusi vanade GTA-de mängimisest. Lisaks sellele on Sten …
-
Ludoloogia logi: Teise maailmasõja märulid Euroopa vastupanuliikumistest
Edukat Euroopa päeva – selleks on arenenud Euroopa tandri Teise maailmasõja lõppemise tähistamine ja täna …