E3 on selle suve kuum teema videomängumaailmas. Kui olete näinud näiteks selle aasta Microsofti, Bethesda või ka eelmise aasta Sony pressikonverentse, siis teate, et tegu on väga viisakate, uhkete ja korralike etteastumistega.
Devolver Digital on tuntud indie-mängude väljastaja – Hotline Miami, Shadow Warrior, Enter The Gungeon ja paljud muud sarnased videomängud on nende poolt sponsoreeritud. Kompanii tiiva alt tulevate teoste eripära on see, et nad on enamasti kas väga ropud või teistest silmapaistvalt erinevad.
Tänavu haukas Devolver Digital endale 15 minutit aega isikliku pressikonverentsi tarbeks, mille käigus nad näitasid väga oskuslikult kõnealuse elektroonikamessi tegelikku korporatiivsust ja ametlikkust.
Video ei ole sobilik töö- või avalikus kohas vaatamiseks.
Värske ⚡
-
Teine Tase 552 × Mängi, mis sa mängid – aasta mäng tuleb ikka nurgast!
Kes oleks osanud aimata, et The Outer Worlds 2 kujuneb üheks selle aasta lõbusaimaks kõmmutamiseks? …
-
See on meie tulevik – katkised mängud on siin, et jääda
Ei saa öelda, et Borderlands 4 poleks olnud oodatud mäng. Seerial on suur fännibaas ja …
-
Teine Tase 551 × Ups, terve osa ainult MängudeÖÖ jutte!
Eesti legendaarseima videomänguürituse MängudeÖÖ peakorraldaja Andri Allas istub maha õhtujuhi Ago Ahasega, et lahata kõike, …