E3 on selle suve kuum teema videomängumaailmas. Kui olete näinud näiteks selle aasta Microsofti, Bethesda või ka eelmise aasta Sony pressikonverentse, siis teate, et tegu on väga viisakate, uhkete ja korralike etteastumistega.
Devolver Digital on tuntud indie-mängude väljastaja – Hotline Miami, Shadow Warrior, Enter The Gungeon ja paljud muud sarnased videomängud on nende poolt sponsoreeritud. Kompanii tiiva alt tulevate teoste eripära on see, et nad on enamasti kas väga ropud või teistest silmapaistvalt erinevad.
Tänavu haukas Devolver Digital endale 15 minutit aega isikliku pressikonverentsi tarbeks, mille käigus nad näitasid väga oskuslikult kõnealuse elektroonikamessi tegelikku korporatiivsust ja ametlikkust.
Video ei ole sobilik töö- või avalikus kohas vaatamiseks.
Värske ⚡
-
Philips Evnia 32M2N8900 – kallis… aga parim!
Philips on ekraanitööstuses pikaajaline tunnustatud tegija, kes sisenes hiljuti oma Evnia tooteseeriaga konkurentsitihedale mängumonitoride turule. …
-
Teine Tase 534 × Miks aasta parim mäng meile ei meeldi?
Pea kõik räägivad sellest, kuidas prantslaste loodud rollikas Clair Obscur: Expedition 33 on käesoleva aasta …
-
Ludoloogia logi: UFO-päeval tulnukatega hiireklikikate klassikast
Müstilist World UFO Day’d! Paar aastat tagasi vaatasime selle 2. juuli tähtpäeva puhul kolme tulnukateemalist …