E3 on selle suve kuum teema videomängumaailmas. Kui olete näinud näiteks selle aasta Microsofti, Bethesda või ka eelmise aasta Sony pressikonverentse, siis teate, et tegu on väga viisakate, uhkete ja korralike etteastumistega.
Devolver Digital on tuntud indie-mängude väljastaja – Hotline Miami, Shadow Warrior, Enter The Gungeon ja paljud muud sarnased videomängud on nende poolt sponsoreeritud. Kompanii tiiva alt tulevate teoste eripära on see, et nad on enamasti kas väga ropud või teistest silmapaistvalt erinevad.
Tänavu haukas Devolver Digital endale 15 minutit aega isikliku pressikonverentsi tarbeks, mille käigus nad näitasid väga oskuslikult kõnealuse elektroonikamessi tegelikku korporatiivsust ja ametlikkust.
Video ei ole sobilik töö- või avalikus kohas vaatamiseks.
Värske ⚡
-
Doki Doki Luuserite Klubi, Osa 30: Margus Saldre Luuser-villak, vol. 2
Doki Doki Luuserite Klubi tähistab enda 30. episoodi! Selle auks on Margus teinud väikese mälumängu …
-
Teine Tase 301 × Kas Ubisoft saab „Star Warsiga“ paremini hakkama?
Disney on otsustanud, et tulevikus saavad ka teised mängustuudiod „Star Warsil“ põhinevaid videomänge luua. Esimesena …
-
Mida arvasid meie jälgijad 2020. aasta mängudest?
Veel pole hilja rääkida 2020. mänguaastast ning antud ajavahemikus ilmunud teostest. Pole saladus, et Level1 …