E3 on nurga taga ning tõsist šõud on oodata kõikidelt suurimatelt firmadelt: Sony, Microsoft, Nintendo, isegi sellised väljastajad nagu Bethesda, EA ja ka teised näitavad meile midagi põnevat. Enamus nendest firmadest keskendub mängudele, kuid Microsoft on viimaste aastatega aina rohkem hakanud tähelepanu pöörama infrastruktuurile ja riistvarale, mille alla liigitub ka Xbox Scorpio – maailma võimsaim mängukonsool.
Ülaltoodud õrritajates on peidus üks väike saladus, mis pani Xboxi fännid mõtlema. Nimelt on 43. sekundil seinal selgelt näha „X10S101-317“, mis koodnimetuste järgi võiks sisaldada toote nimetust ja ilmumiskuupäeva – X10S, 10-13-17 (Ühendriikide standardi järgi on see 13. oktoober aastal 2017).
Aga mida X10S võib tähendada? Hiljuti lansseeris Microsoft Windows 10 S-i, mis on tavalisest akende operatsioonisüsteemist kinnisem ning mõeldud pigem tudengitele. Windows 10 S toetab ainult Windows Store rakendusi, mis tähendab, et ei Steam, Origin ega ka muud kolmanda osapoole programmid antud OS-il ei tööta.
Kas Xbox „Scorpio“ uueks nimeks võiks olla Xbox 10 S ning selle operatsioonisüsteemiks Windows 10 S vana kasutajaliidese asemel? Tuginedes sellele väikesele vihjele võib selle peale raha panna küll. Samuti võimaldab see Microsoftil palju kergemalt ka VR-mänge toetada, milleks Xbox 10 S peab valmis olema, arvestades konsooli jõudlust.
Samas võib olla ka, et X10S on lihtsalt Microsofti sisene koodnimi Scorpiole ning kuna seda nimetust on reklaamitud juba umbes aasta aega, siis ei vajaks see muutmist just kaubamärgi eristamise mõttes.
Reaalse vastuse saame teada öösel vastu esmaspäeva, kui kell 00:00 Eesti aja järgi algabki Microsofti E3 pressikonverents.
Värske ⚡
-
Teine Tase 484 × See mäng on absoluutne tehnoloogiline ime!
Nintendo Switchi eluiga on kohe-kohe otsa saamas, ent ometi suudavad oskuslikud arendajad vahel tõelist maagiat …
-
ARVUSTUS: AOC Q27G4X – parim valik oma vana monitori uuendamiseks
AOC on kauaaegne tegija arvutiseadmete maailmas. Nende perifeeriaseadmed on alati paistnud silma oma hinna-kvaliteedi suhtega. …
-
Teine Tase 483 × Aastal 2024 ilmub rekordiliselt palju Eesti mänge!
Selgus põhjus, miks oleme 2024. aastal enda saadetese niivõrd palju kodumaistest videomängudest räälkinud. Nimelt tehakse …