fbpx

StarCraft: Remastered on originaalse 1998. aasta StarCrafti ja selle laienduse Brood Wari täiustatud graafikaga versioon, võimaldades mängida kuni 4K resolutsiooniga. Mäng ei ole enam nii piksliline ega üle ekraani venitatud, seda siis uuemate kuvarite puhul. Täiustatud on ka helikvaliteeti.

Kõik graafilised elemendid – menüüd, karakterid, ehitised jne. on nüüd teravamad ja värvikamad ning tundub, et ei ole mitte ainult otse suurema resolutsiooniga vanast StarCraftist välja võetud, vaid on ka uuesti mudeldatud. Jim Raynor ja Kerrigan näevad oma avataridel palju rohkem välja nagu nende StarCraft II kehastused, mis on isegi hea, kuna 1998. aasta graafikas olid nad hoopis teiste nägudega. Muutusi on märgata ka muude üksuste puhul, on mindud veelgi detailsemaks, kuid üldjoontes on nad sama äratuntavad kui vanas versioonis. Kaardil on nüüd võimalik ka sisse fokuseerida, et detailidesse rohkem süveneda.

Palju ilusamaks on muutunud vesi, mis nüüd lainetab nii nagu peaks, ega ole ebamääraselt tumesinine. Soovi korral saab iga hetk valikutest HD graafika välja või sisse lülitada. Lisatud on ka dünaamilise valgustuse valik, andes pildile veelgi effekti juurde, kuid nõudes üllatavalt seejuures rohkem kui 2GB VRAM-iga videokaarti. Geforce GTX 770, millega on mängitud selliseid mänge nagu The Witcher 3, GTA V või Fallout 4, jääb selle valiku jaoks liiga nõrgaks. Tundub, et StarCraft Remastered vajaks selle koha pealt rohkem optimiseerimist.

Loopõhises üksikmängukampaanias on märgata mõningaid täiendusi. Lisaks missioonidevaheliste illustratsioonide kvaliteedi tõusule, leidub nüüd uusi illustratsioone ka nendes kohtades, kus varem oli ainult tekst, andes toimuvast rohkem ettekujutust. Videod on samad, mis vanas versioonis, kuid mitte nii ruudulised ja pikslilised. Kahjuks pole neid ümber tehtud nii eepilisteks ja kvaliteetseteks nagu StarCraft II omad.

Mängumehaanika on jäänud täpselt samaks, mis vanas versioonis. Kuigi animatsioonid näevad veidi sujuvamad välja, võivad üksused siiski üksteise taha või kitsaste kohtade juurde takerduma jääda… täpselt nagu vanasti. Samuti, kui näiteks panna Käskkeskusest tulevate SCV-de sihtkohaks mineraalid, ei hakka nad neid automaatselt korjama nagu näiteks mängus StarCraft II.

Lühidalt öeldes on tegemist vana mänguga uues kuues – kindlasti värskendav elamus, mis siiski säilitab ka aastatetaguse mängu kohmakuse.