fbpx

Me oleme kuulnud jutte sellest, et Cliffy B stuudio Boss Key Productionsi poolt loodud netipõhine üksikisikuvaates tulistamismäng LawBreakers on tegelikult isegi päris hea. Kahjuks ei kajastu see aga mängijate arvus, mis Steami näitel nukralt madalad on.

Teos ilmus augustikuul nii PC kui ka PS4 peale, ent vaatamata kiitvatele arvustustele on LawBreakers üpriski ebapopulaarne, mida iseloomustab ilmekalt ka madal mängjate arv (kirjutamise hetkel on mängu Steamis viimase ööpäeva jooksul mänginud vaid 203 inimest). Cliff Bleszinski ei ole sellest hoolimata lootust kaotanud ning usub, et LawBreakers suudab praegusest august välja ronida.

„Tegemist on maratoni, mitte sprindiga“, väitis mees Gamespotile antud intervjuus ning tõdes, et tagasihoidlikud numbrid on teda alandlikumaks muutnud, peale mida on mees lähemalt uurinud vigu, mis mängu reklaamimisel aset leidsid ning kuidas nendest õppida. Cliffy B väitel mõtleb stuudio välja uusi lahendusi, kuidas tagasi tuua lahkunud mängijad ning mil moel meelitada mängu juurde täiesti uusi inimesi. Lisaks sõnab Bleszinski, et ta üritab tulevikus inimestega võrgu vahendusel suheldes „vähem m*nn olla“.

Kõik ei ole aga kadunud – Bleszinski loodab ja usub, et LawBreakers suudab korrata 2013. aastal ilmunud Warframe’i edu. Seegi mäng vaevles ilmudes pikalt väheste mängijate põua all, ent on nüüdseks ohtrate uuenduste ja lisandustega üpriski populaarseks mänguks saanud. Samuti ei ole kõik numbrid negatiivsed, sest mehe sõnul on PS4 peal kõik igati korras, vähemalt Steamiga võrreldes. Muidugi on tagantjärele tarkus täppisteadus ning kui Cliffy B omaks ajas rändamise võimeid, teeks ta paljusid asju teisiti. Ehk lisaks ta mängu kohe Team Deathmatch mängulaadi, mis tema enda põikpäisuse tõttu mängust välja jäeti. Võib-olla ta mõtleks kaks korda järele, kui algselt tasuta ilmuma pidanud mängu eest 30€ küsib?

Kuna aga ajas edasi-tagasi liikuda mees ei oska, tuleb keskenduda sellele, et enda mängu elus hoida. Esimesteks peatusteks on peagi saabuvad uuendused, mis lisavad teosesse uusi kaarte, klasse, mängulaade ja muud säärast. Samuti vaadatakse värske pilguga mängu turustamisvõtetele ning lisatakse uutele mängijatele selgitavaid õppevideoid.

Ja muidugi tuleb vähem m*nn olla.

Allikas: Gamespot