Tänavuse E3 üheks omapäraseimaks uudiseks oli Minecrafti avatus. Nimelt tutvustas Microsoft ristvõrgus mängimise võimalust, ent sellest võrrandist puudus üks suur komponent – PlayStation 4.
Täpselt sama saime kuulda ka siis, kui Rocket League enda virtuaalsed piirid avada lubas, ent Sony konsooli enda nimistust välja jätsid. Mõlema situatsiooni puhul oli põhjuseks puhtalt Sony kangekaelsus, sest nagu hiljem ARK: Survival Evolved arendajate käest teada saime, on tehniliselt võrgu avamine vaid paari päeva küsimus. Tundub, et tegemist on tõepoolest lihtsa asjaga, sest Fortnite’i tegijatel õnnestus „konfiguratsiooniprobleemi“ käigus PlayStation 4 ja Xbox One’i omanikud omavahel mängima panna. Esmakordselt märkas seda üks tähelepanelik redditi kasutaja, kes värskelt teosesse jõudnud battle royale mängulaadis märkas kasutajanime, mille loomine PlayStation 4 peal võimatu on – nimelt olid selles tühikud! Kiire otsingu tulemus näitas, et tegu oli tõepoolest Xboxi kasutajaga. Epic Games keeras hiljem kraanid muidugi jälle kinni.
Kui keegi hiljem Xboxi pealiku Phil Spenceri käest twitteris tema arvamust küsis, vastas ta muidugi, et tema oleks tahtnud näha, kuidas kasutajad edaspidigi vabalt ühes mängida saaksid.
I would have liked to see them leave it on.
— Phil Spencer (@XboxP3) September 18, 2017
Kas taoline vahejuhtum muudab Sony antud küsimuse osas pisut leebemaks? Või jäämegi ootama aegasid, mil teiste mängumasinate kasutajad PlayStation 4 omanikega mängida saavad?
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …