fbpx

Viimaste kuude jooksul on jutud mikromaksete üle kordades sagenenud, seda eelkõige tänu mängudele NBA 2K18, Forza Motorsport 7 ja Destiny 2. Just viimase kirjastaja, Activision, sai hiljuti vabad käed, et mikromakseid veelgi edukamalt mängijatele pähe määrida.

Aastal 2015 esitatud patenditaotlus sisaldas endas spetsiifilist süsteemi, mille abil saaks Activision mitmikmängudes kasutajatele efektiivsemalt mikromakseid aktraktiivsemaks muuta. Näiteks näeb üks ideedest ette, et omavahel pannakse vastamisi oskuslikumad mängijad (kes on ühtlasi ka aktiivsemalt mikrotehingute eest raha välja käinud) ja inimesed, kelle tase on tunduvalt madalam. Activisioni loogika näeks ette, et kehvema tulemuse saanud kasutaja näeb parema tulemusega silma paistvate kasutajate mikromaksete teel omandatud relvi ja muud varustust ning see ajendaks esimest ka enda rahakoti sisu kasutama.

Samuti võib süsteem asetada juba mikromakseid sooritanud kasutaja mängudesse, kus tal oleks enda ostude tõttu väike eelis. See tekitaks kasutajal positiivse tunde, ta oleks enda tehinguga rahul ning see omakorda ärgitaks teda tulevikuski virtuaalse varustuse jms eest raha välja käima.

Activision kinnitas, et antud süsteemi ei ole kasutatud mängus Destiny 2 ning see eksisteerib kõigest ideetasandil. Ometigi on nüüd nende jaoks kõik uksed valla, kuna patenditaotlus kiideti heaks 17. oktoobril. Samuti võib kindel olla, et mängusisesed mikrotehingud ei kao kuhugi – 2016. aastal teenis Activision puhtalt nende pealt tervelt 3,6 miljardit dollarit.

Allikas: Glixel