Paar aastat tagasi paaril korral Ameerika halvima kompanii tiitli taskusse pistnud Electronic Arts on astunud sammu, et kuldne karikas ka sel aastal koju tuua.
Nimelt otsustas EA sulgeda aastal 1998 asutatud (sel hetkel teatud veel kui EA Redwood Shores) mängustuudio Visceral Games. Stuudio on enim tuntust kogunud õudusseeria Dead Space ning üksikisikuvaates tulistamismängu Battlefield Hardline poolest. Lisaks sellele oli Visceral Games viimaste aastate jooksul töötanud uue „Star Warsi“ teemalise mängu kallal, mille eestvedajaks oli Unchartedi seeria endine režissöör ja stsenarist Amy Hennig.
Täiesti raisku Star Warsi mängu kallal tehtud töö ei lähe, ent sellisel kujul (narratiivipõhine üksikmängukogemus) see edasi ei eksisteeri. Teose arendus liigub EA teistele stuudiote kätte, seda asub juhtima kompanii Vancouveri haru. Amy Hennigi edasine saatus on aga hetkel lahtine.
Allikas: Forbes
Värske ⚡
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …