fbpx

Star Wars Battlefront II pakkus eelmisel nädalal ohtralt kõneainet, kuid seda pigem vägagi valedel põhjustel.

EA ja Origin Accessi kasutajad said „Tähesõdade“ mängu nautida mitu päeva enne ametlikku ilmumist, mis tõi endaga kaasa küsimused teose kahtlase ärimudeli üle ning ka EA äärmiselt ebapopulaarse kommentaari enda valikute õigustamiseks. Tulemuseks on olukord, kus Star Wars Battlefront II füüsiliste koopiate müük oli Inglismaal alla ootuste.

Star Wars Battlefront II mitmikmängus on mikromaksetel põhinevad kastid, mis olid mängurite põhiliseks probleemiks.

Eelmisel kuul eeldasid UK jaemüüjad, et kauaoodatud hittmäng Star Wars Battlefront II müüb ilmumisnädalal rohkem, kui eelmisel aastal samal ajal ilmunud Battlefield 1, kuid poleemika mikromaksete ja progressioonisüsteemi üle andsid inimestele teada EA pikaajalisematest äriplaanidest antud teose puhul. EA soov sundida inimesi mängu sisse raha investeerima (läbi progressiooni aeglustamise) tõi kaasa olukorra, kus ülipopulaarse frantsiisi värskeim mäng müüs hoopiski 50% vähem füüsilisi koopiaid kui Battlefield 1 ning 60% vähem kui 2015. aastal ilmunud Star Wars Battlefront.

Sõltumata sellest jõudis mäng UK müügitabeli teisele kohale, esimese koha napsas endale aga Call of Duty WWII.

Kas antud olukord on tingitud kogu sellest paanikast, mida Reddit ja muud portaalid on Star Wars Battlefront II äristrateegia kohta külvanud? Teose ilmumiskuupäev oli ikkagi 17. november ja reede, ehk numbrid näitavad vaid ühe päeva jooksul sooritatud oste. Konkreetne vastus hetkel puudub, kuid kindel on see, et nii mängijad kui ka UK jaemüüjad ootasid uuest „Tähesõdade“ mängust enamat.

Allikas: Gamesindustry.biz