fbpx

PlayerUnknown’s Battlegrounds jõuab peagi ametlikult PC peale ning ühes sellega saabub mängu ka uus kõrbekaart. Testserverites oli see korraks juba proovitav ning nii Sten, Martin, Ragnar kui ka Margus said seda nii eraldi kui ka üheskoos näha ja virtuaalselt katsuda. Millised olid meeste arvamused?

Sten: Kuigi ametlikult jõuab kõrbekaart Miramar PUBGi alles detsembri lõpus (kui mäng ametlikult ilmub), siis möödunud nädalavahetusel oli ta mängu testserveris täiesti saadaval ning me kõik saime enda virtuaalsed saapad liivaseks teha! Mis mulje kaart teile jättis?

Ragnar: Kõrbekaardi kohta on seal palju rohelist, puid ja põõsaid.

Margus: Suur tühi snaipriparadiis, eriti see üks kivi, mille peal me Steniga lebasime, 360° vaade igas suunas. Aga värske on, seda eelmist saart sai külastatud nii palju, et isu mängimise vastu vahepeal kadus.

Sten: See suur lame kivi tundub siiamaani nagu mingi veider unenägu või programmeerimiserror. Jõle kahtlane, et lõppmängus serveeritakse osavatele snaipritele kõik ülejäänud mängijad niivõrd hõlpsasti ette.

Margus: Ei tea, samas ta võiks seal olla. Asi oleneb ikkagi sellest, kuhu see ring suundub ning sellest, kas mängijaid ikkagi sinu kandis on.

Martin: Uus kaart puhub mängu kindlasti uut elu (mitte et PUBGi elust väga palju puudust tunneks). Kõrb on suur, kollane ja täis avaraid välju, kus tundmatust suunast kuuli saada. Kaart kaardiks, kogu asja kõige magusam osa on võimekus madalatest seinadest ilma klaviatuuri puruks peksmata üle hüpata!

Ragnar: Vahelduseks on samas tore olla ka lagedamal platsil või ronida päris kõrgete küngaste otsas.
Muide, mulle jäi viimaste mängude ajal mulje, et ring liigub senisest palju kiiremini. Vähemalt üksi mängides (või siis ma lihtsan sakin).

Margus: Minu mängud on olnud alati kas esimeste surnute või siis viimase 10 seas.

Sten: Haha, ma just eile õhtul tegin ühe viimase soolojooksu üle kõrbeväljade, jäin ka tavapärasesse esikümnesse. Ka mulle tundub, et ring kuidagi kiirem. Võibolla on asi selles, et väljad on nii lagedad ja sa paned seda ringi liikumist rohkem tähele?

Ragnar: See on imelik, sest koos teiega mängides seda muljet (et ring kiirem on) ei jäänud, aga eks üksi mängides passin pikemalt ühe koha peal, sest ei pea teiste järel jooksma.

Margus: Kiiresti liikumisest rääkides – see uus buss oli lahe ja lisaks olid ju need pikapid ja maasturid ka vahelduseks nendele daciatele.

Sten: Jah, vähemalt senimaani, kui keegi sinust üle ei sõida. Olgu selleks siis kas vastane või oma tiimikaaslane.

Margus: Ups.

Ragnar: Mis need uued relvad seal nüüd ongi? Kas oli üldse?

Margus: Win94? Ja see revolver.

Ragnar: Ajaa. Winchester mulle sobib. Kuigi jah, snaipriparadiis on see kõrb ikkagi.

Margus: Winchester oli pisut rämps? Ei saa midagi tuunida ning kasutab .45 kuulidena, lisaks on ta aeglane.

Martin: Ma oleks võib-olla uuelt kaardilt oodanud keskkondade osas vähe suuremat erinevust võrreldes esimese kaardiga. Kõrbes mängides ei jää muljet, et midagi oleks uudne või teistmoodi. Pigem on tegu sama vana PUBGiga värvi vahetanud keskkonnas. Mitte, et see oleks tingimata halb asi.

Margus: Nad võiks tegelikult järgmiseks tuua ühe korraliku džungli ja lükata selle öiseks kaardiks.

Ragnar: Nad võiks teha versiooni, kus pole ringi hoopis, vot see matš kestaks 100 aastat.

Martin: Mulle meeldiks näiteks korralik linnadžungel. Korralikult maju täis topitud kaart, mis pole nii suur, kui hetkel eksisteerivad kaardid, aga see eest väga tihedalt asustatud. See annaks mängule minu arust märgatavalt teistsuguse värvingu.

Ragnar: Jaa. Nõus. Näiteks, et terve kaart on üks suur metropolis, kus suured pilvelõhkujad. Ühesõnaga on neil tulevikus palju võimalusi meid kaartidega üllatada. Kasvõi kaart, mis koosneks saartest ja see sunniks autode asemel paate rohkem kasutama.

Margus: Ja siis saab mingi vend alguses Kar 98 ja hakkab paate kõmmutama?

Ragnar: Jep. Või nagu selles Hiina mobiili-PUBGis, kus on vähemalt treileris paatide küljes ketikad.

Sten: Ma vaidleks selles osas vastu, et ei tundu nagu oleks midagi teistmoodi. Need avarad väljad muudavad seda psühholoogiat piisavalt, eriti kui pisut kõrgemal kohal näed kilomeetri kaugusel liikuvaid musti täppe. Teeb ikka vargsaks küll.

Ragnar: Jep ja see ongi vahest selle kaardi suurim võlu: teiste mängijatega ei kohtu enam nii väga näost näkku. Alguses küll, aga hiljem jälgid teisi pigem scope’i vahendusel.

Martin: Minu arust on avaraid välju ja lagedust omajagu ka esimesel kaardil. Küllap on siis asi selles, kuidas mulle endale mängida meeldib.

Sten: Muuseas, kas asi on minus või on kõrbes jõhker seljakottide põud?

Ragnar: Asi on sinus. Ma olen pea igas mängus saanud seal lvl3 seljakoti kohe.

Margus: Kiivritest on puudus….

Martin: Mina olen Steniga nõus, seljakottidest jääb vajaka. Kõrbes on olnud kaks-kolm mängu, kus olen nii pool matši ilma ranitsata ringi tuianud. Vanal kaardil pole seda kordagi juhtunud.

Martin: Varustuse jaotusega on kõrbes hetkel üldse veidi imelikult. On olnud mänge, kus kiivreid ja veste ei näe pikalt, ja siis äkki on ühes ruumis kolm ülikõva peakaitset.

Ragnar: Eks nad testivad veel ja vaatavad hiljem, et keegi ranitsata ei jääks. Kui ilge lääg välja arvata, siis jooksis mäng testserveris oluliselt paremini kui tavaversioonis.

Margus: Kui pidev kokkujooksmine välja arvata, oli ta tõesti parem kui muidu. Lisaks uued menüüd näevad nii head välja.

Martin: Kuid üldiselt on kõrbekaardi ja testserveri parim uuendus minu jaoks siiski too vault funktsioon. See muudab mängu rohkem, kui miski muu.

Sten: Ütleme nii, et meie mängude ajal kõlas igal pool hästi palju klaasiklirinat tõesti.

Ragnar: Enne ei pidanud kartma, et mingi vant läbi akna hüppab, aga nüüd on isegi aknad suuremaks tehtud. Õnneks kuuleb klaasi purunemist ja see on hea hoiatussüsteem.

Sten: Välja arvatud siis, kui ta hüppab läbi selle akna, millest sina juba varasemalt oled läbi hüpanud.

Ragnar: Seepärast ma üksi mängides jätangi aknad terveks.

Martin: Just, kui varem pidi muretsema uste sulgemise pärast, siis nüüd peab akendele ka mõtlema.

Margus: Vist oligi kõige enim öeldud lause meil „kes aknasse hüppas?“

Ragnar: Ei, küsimus oli pigem, et „Margus, miks sa tulistad meid?“

Margus: Uhhhhh, hoiatuslasud? Aknad polnud muide ainukesed katkised asjad, ma näiteks hüppasin läbi akna ja jäin heinahunniku taha kinni.

Ragnar: Aga nüüd saab ju miine kasutada!

Martin: …Kas miinid on hetkel ainult testserveris?

Sten: Miinid?

Margus: Miinid, korda kaks?

Ragnar: Noh, nagu mootorrattaid miinidena või vähemalt mina polnud neid nii kasutanud. Näiteks jätad veidike põleva ratta ukse juurde ja ise kükitad eemal ning kui keegi sisse astub, siis tulistad mootorit. Ja mootorrattaga olen sõitnud ka mõne maja teisele korrusele ja jätnud selle treppi blokeerima ja siis õhku lasknud kui mõni õnnetu hing saabub.

Sten: Sellega sai vist kõik öeldud…