Mäletad seda System Shock uusversiooni, mis poolteist aastat tagasi Kickstarteris tempokalt 1,3 miljonit dollarit kokku kogus? Tundub, et seda mängu peame ootama palju kauem, kui algselt arvasime.
https://www.youtube.com/watch?v=gv_i6I5N4o8
Eksklusiivselt System Shocki taasloomiseks loodud stuudio Nightdive juht Stephen Kick andis Kickstarteri vahendusel teada, et projekti mastaapide kasvu ja endale seatud ülikõrgete eesmärkidega seotud probleemide tõttu võtavad arendajad klassikalise tulistamismängu taasloomisest puhkuse. Kicki sõnul tekitas stuudiole peavalu muuseas näiteks otsus vahetada Unity mängumootor Unreal Engine’i vastu hetkel, mil arvestatav osa teosest oli juba valmis. Lisaks tuuakse sundpuhkuse põhjuseks projekti hüppeline edukus Kickstarteris, mis muutis Nightdive’i liiga ambitsioonikaks ja ajendas arendajaid endale seadma saavutamatuid eesmärke. Seetõttu liikus projekti fookus meeskonna algsest nägemusest liialt kaugele ja enese taasleidmiseks ongi otsustatud aeg maha võtta.
Kick väitis aga kindlalt, et System Shocki uusversioon ei kao ajaloo prügikasti. Mehe sõnul on arendusmeeskonna puhkus ajutine ja nende teos jõuab lõpuks kindlalt mängijateni.
Tundub, et Stephen on lihtsalt ületöötamisest väsinud. Kui keegi ainult Kickile pudeli Starterit annaks… See tundub olevat võitev kombinatsioon.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 536 × Euroopa Liit, käed eemale me videomängudest!
Paljud mängurid vaatavad praegu lootust täis pilkudega Euroopa Liidu poole, et nood päästaks videomängud enneaegsest …
-
Millise mulje jätsid iShowspeedile Eesti mängurid?
Nagu kõik suured meediaportaalid täna, peame ka meie kirjutama sellest, kuidas maailmakuulus striimer iShowspeed Eestit …
-
Teine Tase 535 × Miks teevad paljud mängides selle piinliku vea?
Taaskord on külla tulnud Nele, kes paljastab ühe piinliku vea, mille paljud mängurid oma elu …