Mäletad seda System Shock uusversiooni, mis poolteist aastat tagasi Kickstarteris tempokalt 1,3 miljonit dollarit kokku kogus? Tundub, et seda mängu peame ootama palju kauem, kui algselt arvasime.
https://www.youtube.com/watch?v=gv_i6I5N4o8
Eksklusiivselt System Shocki taasloomiseks loodud stuudio Nightdive juht Stephen Kick andis Kickstarteri vahendusel teada, et projekti mastaapide kasvu ja endale seatud ülikõrgete eesmärkidega seotud probleemide tõttu võtavad arendajad klassikalise tulistamismängu taasloomisest puhkuse. Kicki sõnul tekitas stuudiole peavalu muuseas näiteks otsus vahetada Unity mängumootor Unreal Engine’i vastu hetkel, mil arvestatav osa teosest oli juba valmis. Lisaks tuuakse sundpuhkuse põhjuseks projekti hüppeline edukus Kickstarteris, mis muutis Nightdive’i liiga ambitsioonikaks ja ajendas arendajaid endale seadma saavutamatuid eesmärke. Seetõttu liikus projekti fookus meeskonna algsest nägemusest liialt kaugele ja enese taasleidmiseks ongi otsustatud aeg maha võtta.
Kick väitis aga kindlalt, et System Shocki uusversioon ei kao ajaloo prügikasti. Mehe sõnul on arendusmeeskonna puhkus ajutine ja nende teos jõuab lõpuks kindlalt mängijateni.
Tundub, et Stephen on lihtsalt ületöötamisest väsinud. Kui keegi ainult Kickile pudeli Starterit annaks… See tundub olevat võitev kombinatsioon.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
VIDEO: vaatame GTA 6 esimest treilerit (Andri mikker ei tööta)
GTA 6 treiler tuli mõnda aega tagasi välja ja me reageerisime sellele kohe, aga siis …
-
Teine Tase 528 × Uus DOOM – kas puhas rämps või kannatab mängida?
Uus Doom on kohal. Stuudios on kodumaine Doomi-ekspert Allan, kellega koos tehakse selgeks, kas Doom: …
-
Teine Tase 527 × Mängisime vanu GTA-sid. Milline neist on kõige parem?
Külla on tulnud Nele, kellega koos meenutatakse mälestusi vanade GTA-de mängimisest. Lisaks sellele on Sten …