Mäletad seda System Shock uusversiooni, mis poolteist aastat tagasi Kickstarteris tempokalt 1,3 miljonit dollarit kokku kogus? Tundub, et seda mängu peame ootama palju kauem, kui algselt arvasime.
https://www.youtube.com/watch?v=gv_i6I5N4o8
Eksklusiivselt System Shocki taasloomiseks loodud stuudio Nightdive juht Stephen Kick andis Kickstarteri vahendusel teada, et projekti mastaapide kasvu ja endale seatud ülikõrgete eesmärkidega seotud probleemide tõttu võtavad arendajad klassikalise tulistamismängu taasloomisest puhkuse. Kicki sõnul tekitas stuudiole peavalu muuseas näiteks otsus vahetada Unity mängumootor Unreal Engine’i vastu hetkel, mil arvestatav osa teosest oli juba valmis. Lisaks tuuakse sundpuhkuse põhjuseks projekti hüppeline edukus Kickstarteris, mis muutis Nightdive’i liiga ambitsioonikaks ja ajendas arendajaid endale seadma saavutamatuid eesmärke. Seetõttu liikus projekti fookus meeskonna algsest nägemusest liialt kaugele ja enese taasleidmiseks ongi otsustatud aeg maha võtta.
Kick väitis aga kindlalt, et System Shocki uusversioon ei kao ajaloo prügikasti. Mehe sõnul on arendusmeeskonna puhkus ajutine ja nende teos jõuab lõpuks kindlalt mängijateni.
Tundub, et Stephen on lihtsalt ületöötamisest väsinud. Kui keegi ainult Kickile pudeli Starterit annaks… See tundub olevat võitev kombinatsioon.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 515 × Kas woke-kultuur on videomängud ära rikkunud?
Sten on lõpuks ometi ära proovinud mängu, mida mõned kutsuvad 2024. aasta kõige halvemaks teoseks. …
-
Teine Tase 514 × Kas GTA 6 võib eestlased mässama panna?
Taas on päevakorda tõusnud GTA 6 küsimus, kuid sel korral käiakse läbi ka kõige mustem …
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …