Mäletad seda System Shock uusversiooni, mis poolteist aastat tagasi Kickstarteris tempokalt 1,3 miljonit dollarit kokku kogus? Tundub, et seda mängu peame ootama palju kauem, kui algselt arvasime.
https://www.youtube.com/watch?v=gv_i6I5N4o8
Eksklusiivselt System Shocki taasloomiseks loodud stuudio Nightdive juht Stephen Kick andis Kickstarteri vahendusel teada, et projekti mastaapide kasvu ja endale seatud ülikõrgete eesmärkidega seotud probleemide tõttu võtavad arendajad klassikalise tulistamismängu taasloomisest puhkuse. Kicki sõnul tekitas stuudiole peavalu muuseas näiteks otsus vahetada Unity mängumootor Unreal Engine’i vastu hetkel, mil arvestatav osa teosest oli juba valmis. Lisaks tuuakse sundpuhkuse põhjuseks projekti hüppeline edukus Kickstarteris, mis muutis Nightdive’i liiga ambitsioonikaks ja ajendas arendajaid endale seadma saavutamatuid eesmärke. Seetõttu liikus projekti fookus meeskonna algsest nägemusest liialt kaugele ja enese taasleidmiseks ongi otsustatud aeg maha võtta.
Kick väitis aga kindlalt, et System Shocki uusversioon ei kao ajaloo prügikasti. Mehe sõnul on arendusmeeskonna puhkus ajutine ja nende teos jõuab lõpuks kindlalt mängijateni.
Tundub, et Stephen on lihtsalt ületöötamisest väsinud. Kui keegi ainult Kickile pudeli Starterit annaks… See tundub olevat võitev kombinatsioon.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …
-
Ludoloogia logi: 2023. aasta kosmosemängud
Ägedat kosmonautika päeva! Sel puhul vaatame taas korra tagasi 2023-le kui rikkalikule kosmosemängude aastale. Eelmisel …