Huvitav, mida ütleksid inimesed, kui saaksid teada, et tegelikkuses ei võitlegi nad enda lemmik võrgumängus teiste inimeste, vaid hoopis tehisintellekti vastu? Tundub ulmeline?
Electronic Artsi erakordse kogemuse osakond (SEED) tuli ideele luua tehisintellekt, mis suudaks ise õppida ja areneda Battlefield 1 mängides. Oma postituses kirjutas Magnus Nordin, üks SEED-i eestvedajatest, et tehisintellekti mõte tekkis neil Google’i poolt arendatud AI pealt, kes oli võimeline mängima iseseisvalt vanu Atari mänge. Neil tekkis aga küsimus, et kuidas saaks tehisintellekt hakkama AAA mänguga?
SEED-i poolt valminud prototüüp osutus mängija jaoks esialgu siiski „tavapäraseks“ kogemuseks. AI sai hakkama kaardi peal liikumisega ning madalate elude ja laskemoona korral uute pakkide üleskorjamisega. Siiski esines katsetel ka viperusi, kus ta sattus segadusse ning hakkas kaardil liikudes ühe koha peal ringiratast käima.
Hoolimata sellest on tegu siiski väga suure sammuga mängumaastikul, sest kas poleks äge, kui mõnes arvutimängus õpib kaaslane või suurem vaenlane asju juurde ning pakub seeläbi tunduvalt suuremat väljakutset?
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
GTA 6 lükati edasi, mistõttu on just need 2025. aasta kõige olulisemad mängud
Nüüdseks on kõik juba teadlikud uudisest, mis tegelikult väheseid üllatada suutis – GTA 6 lükati …
-
Core Keeper – ehita, kaeva, jookse karjudes ära
Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil …
-
Teine Tase 525 × Karl-Alari Varma: ma olen nii õnnelik, et see mäng välja tuli!
Üle pika aja liitub meiega Karl-Alari Varma, kes on siiralt vaimustuses ühest kauaoodatud mängust. Arutame …