Huvitav, mida ütleksid inimesed, kui saaksid teada, et tegelikkuses ei võitlegi nad enda lemmik võrgumängus teiste inimeste, vaid hoopis tehisintellekti vastu? Tundub ulmeline?
Electronic Artsi erakordse kogemuse osakond (SEED) tuli ideele luua tehisintellekt, mis suudaks ise õppida ja areneda Battlefield 1 mängides. Oma postituses kirjutas Magnus Nordin, üks SEED-i eestvedajatest, et tehisintellekti mõte tekkis neil Google’i poolt arendatud AI pealt, kes oli võimeline mängima iseseisvalt vanu Atari mänge. Neil tekkis aga küsimus, et kuidas saaks tehisintellekt hakkama AAA mänguga?
SEED-i poolt valminud prototüüp osutus mängija jaoks esialgu siiski „tavapäraseks“ kogemuseks. AI sai hakkama kaardi peal liikumisega ning madalate elude ja laskemoona korral uute pakkide üleskorjamisega. Siiski esines katsetel ka viperusi, kus ta sattus segadusse ning hakkas kaardil liikudes ühe koha peal ringiratast käima.
Hoolimata sellest on tegu siiski väga suure sammuga mängumaastikul, sest kas poleks äge, kui mõnes arvutimängus õpib kaaslane või suurem vaenlane asju juurde ning pakub seeläbi tunduvalt suuremat väljakutset?
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Sten Kohlmanni TOP 10 mängu aastal 2025
Võib tulla üllatusena, aga minu arvates on videomängud päris ägedad! Möödus järjekordne aasta, mille jooksul …
-
Robert Müürsepa lemmikmängud aastal 2025
On jälle see aeg. Esimene ports piparkooke on hävitatud. Elamine on mandariinikoori täis. Köögist tuleb …
-
Teine Tase 558 × Konsoolisõda sai uue mõõtme: pornosõprade lemmik on selgunud
Kätte on jõudnud taaskord see aeg aastas, mil täiskasvanutele mõeldud veebileht Pornhub enda kasutajate kohta …