Huvitav, mida ütleksid inimesed, kui saaksid teada, et tegelikkuses ei võitlegi nad enda lemmik võrgumängus teiste inimeste, vaid hoopis tehisintellekti vastu? Tundub ulmeline?
Electronic Artsi erakordse kogemuse osakond (SEED) tuli ideele luua tehisintellekt, mis suudaks ise õppida ja areneda Battlefield 1 mängides. Oma postituses kirjutas Magnus Nordin, üks SEED-i eestvedajatest, et tehisintellekti mõte tekkis neil Google’i poolt arendatud AI pealt, kes oli võimeline mängima iseseisvalt vanu Atari mänge. Neil tekkis aga küsimus, et kuidas saaks tehisintellekt hakkama AAA mänguga?
SEED-i poolt valminud prototüüp osutus mängija jaoks esialgu siiski „tavapäraseks“ kogemuseks. AI sai hakkama kaardi peal liikumisega ning madalate elude ja laskemoona korral uute pakkide üleskorjamisega. Siiski esines katsetel ka viperusi, kus ta sattus segadusse ning hakkas kaardil liikudes ühe koha peal ringiratast käima.
Hoolimata sellest on tegu siiski väga suure sammuga mängumaastikul, sest kas poleks äge, kui mõnes arvutimängus õpib kaaslane või suurem vaenlane asju juurde ning pakub seeläbi tunduvalt suuremat väljakutset?
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Galerii: MängudeÖÖ 2024 / Rene Lutterus
Fotode autoriks Rene Lutterus
-
MängudeÖÖl toimub HATORi toodete esmaesitlus Eestis
HATOR sündis mängude, küberspordi ja IT-entusiastidest koosneva rahvusvahelise grupi algatusena. Nende eesmärk on pakkuda kõrgekvaliteedilisi …
-
Tänavusel MängudeÖÖl on panused suuremad kui kunagi varem
„Panused pole kunagi nii kõrged olnud!“ Just nii kirjeldab tänavust MängudeÖÖ üritust peakorraldaja Andri Allas. …