Eelmisel aastal pakkus Dead Cells mulle ülisuurt huvi, mistõttu kirjutasin sellest (sõltumata selle varajase ligipääsu staatusest) ühe korraliku arvustuse. Teos andis palju lootust, kuid kindlasti vajas lisatööd. Arendaja Motion Twin on vahepeal suurt vaeva näinud ning selle tulemusena lastakse Dead Cells ametlikult välja tänavu augustis.
Tegu on suurepärase näitega sellest, kuidas rogue-lite žanrisse kuuluvaid mänge peaks tegema. Viimase aasta jooksul on Motion Twin oma teost erinevates suundades mudinud, sealhulgas oli Dead Cells mingi hetk spetsiifiliselt videomängude kiirläbijatele ehk „speedrunneritele“ suunatud. Ise pidin pärast seda uuendust mängu maha jätma, sest ilmnes ohtralt vaevalisi probleeme.
Nüüd on aga Motion Twin lisanud mängu lisabosse, ja -relvi, täiesti ümber muutnud relvade parendamissüsteemi ning lisanud ka uusi imeilusaid pikslistiilis maailmaid.
Dead Cells ilmub PC, PS4, Xbox One ja Nintendo Switch seadmetele 2018. aasta augustis, millele järgnevad ka muidugi pidevad uuendused ja laiendused.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …